همشهری آنلاین: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از تصمیم اعضای این کمیسیون برای قطع رابطه کامل با دولت انگلیس خبر داد.

 محمد کرمی‌راد عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به جلسه یکشنبه ( 28 آذر) اعضای کمیسیون متبوعش اظهار داشت: اعضای کمیسیون از ساعت 14 تا دقایقی پیش به بررسی موضوع قطع رابطه با انگلیس پرداختند.

 وی با اشاره به حضور مسئولان دستگاه سیاست خارجی کشور در جلسه  این کمیسیون افزود: اعضای کمیسیون مسائل بسیار مهم و جدی را در رابطه با طرح یک فوریتی قطع رابطه با انگلیس مطرح کردند.

 کرمی‌راد ادامه داد: همچنین اعضای کمیسیون اظهارات اخیر سفیر انگلیس در تهران را محکوم و دیگر اعمال خصومت انگیز دولت انگلیس در طول تاریخ علیه کشورمان را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

 عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اعلام کرد که در نهایت و بعد از رای گیری اعضای کمیسیون امنیت ملی تصمیم گرفته شد که رابطه با انگلیس به طور کامل قطع شود.

 وی گفت: البته تعدادی از نمایندگان خواستار کاهش رابطه با انگلیس بودند، ولی در نهایت نمایندگان تصمیم به قطع رابطه با انگلیس گرفتند.

 کرمی‌راد در پایان اظهار داشت: نتیجه جلسه کمیسیون امنیت به هیات رئیسه مجلس می‌رود تا بحث قطع رابطه با انگلیس هر چه سریعتر در صحن علنی مجلس مورد بررسی قرار گیرد.

کد خبر 123515
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز