همشهری آنلاین: در نخستین روز لغو طرح سراسری طرح زوج و فرد در تهران تعداد نقاط درگیر ترافیک سنگین در پایتخت 20 درصد افزایش یافت.

 به گزارش ایسنا، بر اساس اطلاعات رسیده ترافیک صبحگاهی امروز (شنبه 27 آذر) در مقایسه با شنبه هفته گذشته در اکثر بزرگراه‌ها و معابر شریانی درجه یک و 2 پایتخت با ترافیک سنگینی مواجه بودند.

 از سوی دیگر بر اساس آمارهای مرکز کنترل ترافیک شهرداری تهران تا ساعت 12 ظهر شنبه تعداد نقاط درگیر ترافیک سنگین در تهران در مقایسه با شنبه هفته گذشته که طرح سراسری زوج و فرد اجرا می‌شد، 20 درصد افزایش یافته است.

 این افزایش در حالیست که به نظر می‌رسد هنوز تمامی شهروندان تهرانی از لغو سراسری طرح زوج و فرد اطلاع ندارند، به شکلی که آمارها در مقایسه با سایر شنبه‌های مشابه که طرح ترافیک زوج و فرد به حالت عادی اجرا می‌شود، افزایش نداشته است.

 از سوی دیگر از مرکز هماهنگی اطلاع‌رسانی آلودگی هوای تهران نیز اعلام کرد: شاخص کیفیت هوای تهران روز شنبه در شرایط «ناسالم» قرار گرفته است.

 بر اساس اعلام مرکز هماهنگی اطلاع رسانی آلودگی هوا اطلاعات رسیده از سنجش آلودگی هوای تهران در روز شنبه نشان می‌دهد که بر غلظت کلیه آلاینده‌ها به غیر از آلاینده ازن نسبت به روز گذشته افزوده شده و بدین ترتیب غلظت آلاینده ذرات معلق کمتر از 5/2 میکرون در شرایط «ناسالم» قرار گرفته است.

 از سازمان هواشناسی کشور نیز خبر می‌رسد که آسمان تهران نیمه ابری به تدریج ابری در شب با بارندگی پراکنده است که بدین ترتیب پیش بینی شده است شاخص کیفیت هوای تهران در شرایط «سالم» قرار گیرد.

کد خبر 123400
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز