همشهری آنلاین: معاون اول رئیس جمهور و رئیس کارگروه ویژه کنترل بازار خبر داد: در همین ماه و در آینده‌ای بسیار نزدیک، اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها با محوریت اصلاح قیمت‌ها آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس جمهور در مراسم تودیع وزیر پیشین امور خارجه و معارفه سرپرست این وزارتخانه گفت: در همین ماه و در آینده‌ای بسیار نزدیک، اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها که آغازش بنا به اعلام ریاست جمهوری در آینده نزدیک است، آغازی مبارک در دل شدیدترین تحریمهاست که قدرتهای بزرگ در حق ایران اعمال می‌کنند.

وی افزود: قانون هدفمندی یارانه ها به زودی در سراسر کشور و با رعایت حال دهک‌های پایین جامعه اجرا خواهد شد و همین طور که ماه محرم بزرگ‌ترین تحول در عالم رخ داد، امروز نیز رخداد دیگری شکل خواهد گرفت و آن هم انقلاب در بخش اقتصادی و معیشت مردم است.

رحیمی اظهارداشت: با اجرای این قانون، گامی اساسی در تحول اقتصادی کشور برداشته خواهد شد و به محض طی مراحل مقدماتی و اجرایی آن به نتیجه مطلوب خواهد رسید.

در همین حال، محمدرضا رویانیان رئیس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور امروز گفت: این هفته، هفته آماده کردن بستر برای آغاز قانون هدفمندی یارانه ها در بخش حمل و نقل است.

کد خبر 123393
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز