همشهری آنلاین: وزارت امور خارجه روسیه با انتشار بیانیه ای ،اقدام تروریستی در مراسم سوگواری و عزاداری سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) در چابهار ،که به شهادت و مجروح شدن دهها نفر از عزاداران حسینی ( ع ) منجر شده است، را بشدت محکوم کرد.

وزارت امورخارجه روسیه

به گزارش ایرنا از مسکو، وزارت امور خارجه روسیه در این بیانیه، با ابراز تاسف و همدردی با ملت ایران و به ویژه خانواده های شهدای شهر چابهار، خاطرنشان شده است:روسیه این جنایت خونین ضد بشری را محکوم کرده و اطمینان دارد که عوامل تروریستی موفق نخواهند شد اوضاع داخلی ایران را بی ثبات کنند.

بیانیه می افزاید: این حادثه نمایانگر افزایش تلاش ها برای مقابله با تهدیدات تروریستی است و روسیه آماده است در مبارزه با این پدیده ،با جمهوری اسلامی ایران همکاری تنگاتنگی داشته باشد.

وزارت خارجه روسیه در بیانیه خود افزود: مراتب تسلیت عمیق به خانواده های کشته شدگان و همدردی و آرزوی شفای هرچه زودتر مجروحان و آسیب‌دیدگان را ابراز می کنیم.

در حادثه تروریستی روز تاسوعا که توسط مزدوارن استکبار در نزدیکی مسجد امام حسین (ع) و فرمانداری چابهار در میان عزاداران حسینی (ع ) انجام شد، شماری زیادی شهید و مجروح شدند.

 

کد خبر 123319

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز