همشهری آنلاین: ذوب آهن با پیروزی برابر استیل آذین در آستانه قهرمانی در دور رفت رقابت‌های لیگ برتر قرار گرفت. سپاهان نیز برای اینکه از قافله قهرمانی عقب نماند بر سایپا چیره شد

خلعتبری

به گزارش ایسنا، ‌در هفته هفدهم و پایانی نیم فصل نخست رقابت‌های لیگ برتر ذوب آهن اصفهان در ورزشگاه دستگردی مهمان استیل آذین بود و با پیروزی دو بر صفر برابر این تیم خود را به صدر جدول رساند و در صورتی که سپاهان در دو بازی عقب افتاده‌اش امتیاز از دست بدهد، قهرمانی نیم فصل از آن ذوب آهن، نایب قهرمان آسیا، خواهد بود. در بازی در ورزشگاه دستگردی مهدی رجب‌زاده و محمدرضا خلعتبری برای اصفهانی‌ها گلزنی کردند.

 در دیگر مسابقه‌ها مس کرمان با گل‌های لوسیانو ادینیو (2 گل)، راه آهن شهرری را دو بر صفر شکست داد.

 فولاد مبارکه سپاهان 4 بر یک سایپای کرج را شکست داد. ابراهیم توره (3 گل) و محرم نویدکیا گلزنان تیم اصفهانی در این مسابقه بودند.

 در تبریز تراکتورسازی با گل‌های علی علیزاده و محمد نصرتی 2 بر یک نفت آبادان را از پیش رو برداشت.

 دیدار نفت تهران و شاهین بوشهر هم برنده‌ای نداشت و با تساوی 2 بر 2 پایان یافت. محمدحسین مهرآرا و علیرضا عزتی برای نفت و منصور تنهایی و مهدی طارمی برای شاهین بوشهر در این بازی گلزنی کردند.

 در جدول رقابت‌های لیگ برتر ذوب آهن با 35 امتیاز جای استقلال را گرفت و صدرنشین شد. استقلال با 33 امتیاز در مکان دوم جای دارد. مس کرمان هم با 30 امتیاز در مکان سوم ایستاده است.

کد خبر 122269
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز