جمعه ۱۲ آذر ۱۳۸۹ - ۱۵:۳۷
۰ نفر

گروه حوادث: جنایتکار 25 ساله بعد از ورود به ساختمانی در شهر بن‌تیر در ایالت میسوری آمریکا، 5 نفر را به گلوله بست و با شلیک گلوله به سرش، خودکشی کرد.

متهم به تیر اندازی

در جریان تیراندازی مرد جنایتکار، 3 نفر کشته و 2 نفر مجروح شدند. صبح سه‌شنبه گذشته، ماموران پلیس شهر بن‌تیر در شرق ایالت میسوری آمریکا در جریان تیراندازی خونینی در یک ساختمان دوبلکس در این شهر قرار گرفتند و راهی محل حادثه شدند.
آنها به محض ورود به ساختمان، با اجساد غرق خون 2 مرد و 2 زن روبه‌رو شدند که به ضرب گلوله به قتل رسیده بودند و در کنار یکی از اجساد، یک قبضه اسلحه به چشم می‌خورد.

با انتقال اجساد قربانیان به پزشکی قانونی، تحقیقات برای کشف راز این جنایت صبحگاهی شروع شد. مجروحان حادثه به پلیس گفتند که مرد تیرانداز یکی از کشته شدگان به نام ناتان فورتنر، 25 ساله بوده‌ است. آنها مدعی شدند که این مرد به محض ورود به ساختمان، با اسلحه‌ای که در دست داشت ابتدا به روی نامزد سابقش آتش گشود و سپس شروع به تیراندازی به سوی دیگران کرد و در پایان با شلیک یک گلوله به سرش، به زندگی خود نیز پایان داد.

قاتل روانی

حالا که هویت مرد تیرانداز شناسایی شده بود، ماموران تحقیقات برای کشف راز این جنایت را آغاز کردند. هیچ‌کدام از شاهدان و مجروحان از انگیزه ناتان برای این جنایت خبر نداشتند و تا حالا با او دچار مشکل نشده بودند اما بررسی‌ها نشان می‌داد که ساکنان خانه 2هفته پیش هم در تماس با پلیس از مزاحمت‌های جوانی به‌نام ناتان شکایت کرده بودند که آن شکایت به جایی نرسیده بود.

در این مرحله از تحقیقات، ماموران برای کشف راز این جنایت خونین به سراغ مادر ناتان رفتند؛ زنی که مدعی بود پسرش از بیماری شدید روانی رنج می‌برد و از 2 هفته قبل از جنایت تحت درمان روانپزشکان بوده است.

این زن که از جنایت شوکه شده و سعی داشت با خانواده قربانیان ابراز همدردی کند، به ماموران گفت: با اینکه ناتان پسر آرامی بود اما از مدتی قبل به خاطر مشکلات روانی که داشت، تحت نظر روانپزشکان قرار گرفته بود و قرص مصرف می‌کرد. او از 2 روز قبل از جنایت چیزی نخورده بود و بدون اینکه کاری انجام دهد یک گوشه می‌نشست و تکان نمی‌خورد تا اینکه صبح روز حادثه از خانه خارج شد و بعد خبر رسید که او بعد از کشتن 3 نفر، دست به‌خودکشی زده است.

دختر گم شده

درحالی‌که تحقیقات درخصوص تیراندازی مرگبار ادامه داشت، ماموران به سرنخ‌هایی از دخالت ناتان در جنایت دیگری دست یافتند؛ جنایتی هولناک که یک روز قبل از تیراندازی مرگبار صورت گرفته و قربانی آن دختر 19ساله‌ای به‌نام اریکا بود.

بررسی‌ها نشان می‌داد که بستگان اریکا صبح دوشنبه گذشته - یک روز قبل از تیراندازی مرگبار - خبر از ناپدید شدن این دختر جوان داده بودند و یک روز بعد پلیس جسد این دختر را که به‌طرز هولناکی با ضربات چاقو به قتل رسیده بود، در حوالی شهر پیدا کرده بود.

آنچه‌ باعث شد ماموران به این نتیجه برسند که این دختر هم توسط ناتان به قتل رسیده‌، شکایتی بود که چند هفته پیش اریکا از مرد جنایتکار در اداره پلیس مطرح کرده بود. او در این شکایت عنوان کرده بود که ناتان با تهدید، او را مورد آزار و اذیت قرار داده و سپس پا به فرار گذاشته بود.

از طرفی تحقیقات نشان می‌دهد که نامزد سابق ناتان که در جریان تیراندازی خونین به همراه 2 نفر دیگر به قتل رسید نیز چند روز قبل از جنایت، شکایت مشابهی از مرد جنایتکار مطرح کرده بود. او هم در این شکایت مدعی شده بود که ناتان به زور و با استفاده از تهدید، وی را مورد آزار و اذیت قرار داده است.

بنابراین پلیس احتمال می‌دهد که ناتان به خاطر شکایت هر دو دختری که ‌ آنها را مورد آزار و اذیت قرار داده بود، ابتدا اقدام به قتل اریکا کرده و سپس با حضور در محل زندگی نامزد سابقش، او را به‌همراه 2 نفر دیگر به ضرب گلوله از پای درآورده و سرانجام دست به‌خودکشی زده است. این قوی‌ترین فرضیه‌ای است که درخصوص این جنایات وجود دارد و تحقیقات درخصوص این پرونده از سوی پلیس ادامه دارد.

کد خبر 122166

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز