همشهری آنلاین: رئیس سازمان فوتبال باشگاه استیل آذین در حالی از قطعی شدن حضور محمد خاکپور به عنوان سرمربی تیم فوتبال این باشگاه خبر داد که مالک استیل آذین اعلام کرده بود هیچ قراردادی با مدافع پیشین تیم ملی فوتبال ایران بسته نشده است.

محمد خاکپور

به گزارش مهر، در شرایطی که چند روز از اعلام نام محمد خاکپور به عنوان گزینه سرمربیگری تیم فوتبال استیل آذین گذشته و این انتخاب از سوی مالک باشگاه و سایر مسئولان این تیم تهرانی تایید نشد، مدافع پیشین تیم ملی فوتبال ایران بعدازظهر جمعه 12 آذر در محل تمرینات استیلی‌ها حاضر شد.

 محمد خاکپور که با لباس شخصی به مجموعه ورزشی خیریه عمل آمده بود، ابتدا دقایقی با علی پروین گفتگو کرد و سپس در میانه زمین و در شرایطی که بازیکنان و مسئولان باشگاه دور یکدیگر حلقه زده بودند از سوی علی پروین، خاکپور به عنوان سرمربی جدید تیم سرخپوش تهران معرفی شد.

 علی پروین که در حاشیه تمرین بعدازظهر جمعه استیل آذین گفت: خاکپور از امروز به عنوان سرمربی تیم فوتبال استیل آذین کارش را شروع می‌کند.

 علاوه بر خاکپور، حمید بابازاده مربی پیشین تیم فوتبال استقلال نیز از امروز به عنوان مربی دروازه بانها در تمرین استیل آذین حضور یافت و کار اماده سازی سنگربانان این تیم را زیر نظر گرفت.

کد خبر 122147
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز