گروه سیاسی: پیکر استاد شهید مجید شهریاری از مسجد دانشگاه شهید بهشتی بر دوش دانشگاهیان تشییع شد و در جوار شهدای گمنام در امامزاده صالح آرام گرفت.

تشیع پیکر شهیدان

در این مراسم که با عزاداری و نوحه‌سرایی همراه بود، مسئولانی همچون سعید جلیلی دبیر شورای‌عالی امنیت ملی، علی اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل، علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی، حجت‌الاسلام محمدیان رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، مرتضی تمدن استاندار تهران، حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین و جمعی از چهره‌های دانشگاهی حضور داشتند و با پیکر این استاد شهید وداع کردند.

پیش از ورود به صحن امامزاده‌صالح، عزاداری و سینه‌زنی توسط دانشگاهیان و مردم حاضر در مراسم تشییع پیکر شهید شهریاری در میدان تجریش برگزار شد. دانشگاهیان و مردم حاضر در مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر استاد شهریاری، با شعارهایی چون«شهیدان زنده اند‌الله اکبر» ، « آمریکا ننگت باد»، « استاد شهریاری، شهادتت مبارک» پیکر این استاد شهید را به‌سمت امامزاده بدرقه کردند.

شمه‌ای از گزند سیاسی

رئیس سازمان انرژی اتمی در مراسم وداع با شهید شهریاری گفت: این خبیثان پیش از مذاکرات در پیش رو می‌خواستند شمه‌ای از گزند سیاسی خود را که همان چماق و هویج است نشان دهند اما نمی‌دانستند که ما پیروان رادمردی هستیم که می‌گوید بکشید ما را، استوارتر می‌شویم.

به گزارش مهر، علی اکبر صالحی در مراسم وداع با شهید شهریاری در دانشگاه شهید بهشتی تهران با بیان این مطلب افزود: ملت ایران از این حادثه‌ای که برای استاد بزرگ هسته‌ای کشورمان رخ داد سربلند بیرون خواهد آمد. وی اضافه کرد: دکتر شهریاری چه گناهی داشت که او را به مسلخ بردید. مگر شما داعیه حقوق بشر ندارید.

‌ای حقیران قول می‌دهیم همانگونه که صدام ملعون را از چاه ذلت بیرون کشیدند شما حقیران را نیز روزی از قعر چاه ذلت بیرون می‌کشیم. رئیس سازمان انرژی اتمی ادامه داد: اگر تا دیروز، جنگ با توپ و تانک بود امروز نبرد ما به‌مراتب دشوارتر و در میدان علم و اندیشه‌های انسانی است.

به گزارش مهر، دکتر مجید شهریاری استاد تمام دانشکده مهندسی هسته‌ای دانشگاه شهید بهشتی صبح دوشنبه 8آذر ماه 89 درحالی‌که با خودروی شخصی خود عازم دانشگاه شهید بهشتی بود توسط دشمنان قسم خورده انقلاب از طریق بمب‌گذاری ترور شد و به مقام رفیع شهادت نایل آمد. در این مراسم پیام سردار وحیدی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران نیز قرائت شد.

رویش دانشکده‌های هسته‌ای

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در مراسم وداع با شهید شهریاری گفت: هر قطره خون شهید شهریاری انگیزه بزرگی در کشور به‌وجود می‌آورد و دانشکده‌های هسته‌ای دیگری با الهام از فعالیت شهید شهریاری ایجاد می‌شود. حجت‌الاسلام محمدیان در مراسم وداع با دکتر مجید شهریاری گفت: دکتر شهریاری پاداش زحمات علمی و مجاهدت‌های طولانی خود را با این شهادت دریافت کرد.

اعتراف منافقین به مشارکت در ترور دانشمندان هسته‌ای ایران

باند جنایتکار منافقین با صدور اطلاعیه‌ای اعتراف کرد که برای اجرای عملیات ترور دانشمندان هسته‌ای ایران وظیفه شناسایی و فرستادن اطلاعات مربوط به این دانشمندان را برعهده داشته‌ است.به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور) در پی ترور2 تن از اساتید و دانشمندان هسته‌ای کشورمان، گروه تروریستی منافقین با صدور اطلاعیه‌ای اعتراف کرد که در ترور دکتر فریدون عباسی و شهادت دکتر مجید شهریاری دست داشته است.

بر پایه این خبر باند تروریست منافقین که مسئولیت به شهادت رساندن بیش از ۱۲ هزار تن از هموطنانمان را در پرونده جنایت‌بار خود دارد، در این اطلاعیه اعتراف کرد که در این اعمال تروریستی وظیفه شناسایی این اساتید را برعهده داشته است.

این اعتراف، یادآور جاسوسی باند منافقین در دوران جنگ ۸ ساله علیه ملت ایران است که وظیفه شناسایی مراکز حساس شهری جهت موشکباران عراق و جابه‌جایی نیروهای ایران را برعهده داشت و براساس همین خط‌مشی بود که مسئولیت به شهادت رساندن امیر صیاد شیرازی از طرف استخبارات صدام به آنها واگذار شد.

کد خبر 122106

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز