چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۳۸۹ - ۱۴:۱۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: علی پروین گفت: از محمد خاکپور می‌خواهیم که مربی‌گری استیل آذین را قبول کند و بازیکنانی چون مهدی مهدوی‌کیا و علی‌کریمی هم به او کمک کنند.

محمد خاکپور

 سرمربی سال های پیش تیم ملی فوتبال و باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با ایسنا،‌ ‌درباره شرایط تیم فوتبال استیل آذین و بازگشت دوباره‌اش به این تیم گفت: نرفته‌ بودم که بخواهم بازگردم. به حسین هدایتی (مالک باشگاه استیل آذین) قول داده بودم تیم را جمع و جور کنم. در چند روز گذشته هم اگر بالای سر تیم نبودم، دلیل بر کناره‌گیر‌ی‌ام نبود.

 وی با بیان این که از عابدزاده، پیروانی و شاهرودی، سه مربی مستعفی تیم استیل آذین خواسته بود، تا استعفا ندهند افزود: آنها شاگردان خوب من بودند و برای استیل آذین زحمت زیادی کشیدند. از آنها خواستم تا استعفا ندهند اما دیگر قبول نکردند و رفتند.

 وی در پاسخ به این سوال که آیا خودتان قصد دارید، روی نیمکت مربی گری استیل‌آذین بنشینید گفت: به هیچ وجه چنین تمایلی ندارم. بالا نشستن و نظاره‌کردن بر کار تیم را بیشتر دوست دارم. مطمئن‌ باشید، روی نیمکت استیل آذین نمی‌نشینم.

پروین در پاسخ به این سوال که پس چه کسی هدایت تیم را بر عهده خواهد داشت، گفت: شنیده‌ام که محمد خاکپور به ایران برگشته‌ است. عصر امروز (چهارشنبه 10 آذر) با او تلفنی صحبت خواهم کرد و از وی می‌خواهم تا مربی‌گری استیل آذین را قبول کند و در کنارش مهدی مهدوی‌کیا و علی‌کریمی هم به او کمک کنند به هر حال آنهایی که قبلا مربی شدند، از همین جا شروع کردند.

 پروین گفت: نمی دانیم درد این تیم چیست. امروز بیش از یک ساعت با بازیکنان نشستیم و صحبت کردیم. نمی دانیم مشکل کجاست. تنها چیزی که مطمئن هستیم، این است که باید دست به دست هم دهیم تا شرایط بهتر شود. باید نتایج تیم برای بازیکنان مهم باشد نه آن که خیلی راحت گل بخورند و وقتی که دو بر صفر از حریف عقب هستند، در زمین راه بروند. زمانی که خودمان بازی می‌کردیم، وقتی یک گل از حریف عقب بودیم، می‌خواستیم آن تیم را تکه و پاره کنیم و به گل برسیم اما، این روحیه اکنون در تیم استیل آذین وجود ندارد.

 وی درباره علت نرفتنش به تبریز برای دیدار تیم‌های استیل آذین و شهرداری گفت : از اول قرار نبود که به شهرستان‌ها بروم. آن طور نبود که مشکلی برایم پیش آمده باشد و نرفته باشم.

 وی در پاسخ به این سوال که آیا به صورت تلفنی دستورات فنی را به تیم می‌دادید، گفت: قبلا هم گفته‌ام که از موبایل و دادن تذکرات فنی به صورت تلفنی بیزارم. قبل از مسابقه تذکراتم را داده بودم. دیگر در حین بازی تیم مربی خودش را داشت. هر کاری را که از دستم بر می‌آمده انجام داده ام. حال دیگر با خداست که نتیجه بگیریم یا نگیریم.

 خاکپور: از پیشنهاد استیل آذین خبر ندارم 

 کاپیتان سال‌های پیش تیم ملی  عنوان کرد: سال‌هاست که رابطه‌ای با فوتبال ایران ندارم و خبرهایش را نیز پیگیری نمی‌کنم. ‌نمی‌دانم که در فوتبال ایران چه می‌گذرد و علاقه‌ای هم به پیگیری خبرهای فوتبال ایران ندارم. از پیشنهاد استیل آذین هم چیزی نشنیده ام و هنوز با من تماسی گرفته نشده است. اگر هم چنین اظهارنظری از سوی علی‌ پروین صورت گرفته، نظر لطف او بوده است. باید منتظر ماند و دید که چه اتفاقی خواهد افتاد.

 محمد خاکپور در بخش دیگری از صحبت‌های خود عنوان کرد: سالهاست از فوتبال ایران دورم. فضای کار را چندان مناسب نمی‌بینیم و به همین خاطر دیگر ارتباطی با فوتبال ایران ندارم. احساس می‌کنم، هم‌اکنون نیازمندان به فوتبال، در فوتبال ایران هستند نه آنهایی که فوتبال ایران به آنها نیاز دارد. تقریبا در فوتبال ایران آنهایی که باید، کنار رفته‌اند و کار نمی‌کنند. در نتیجه همین اتفاق هم در 10 سال گذشته فوتبال ایران سیر نزولی داشته است.

 بازیکن دهه هفتاد پرسپولیس و پاس از اظهار نظر درباره تیم فوتبال پرسپولیس و همچنین تیم ملی امید نیز خودداری کرد و گفت: تنها شنیده‌ام، پرسپولیس به تازگی شکست سنگینی برابر سپاهان داشته است.

کد خبر 122073
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز