همشهری آنلاین: 15 بازیکن اسیل آذین درحالی سه‌شنبه سر تمرین حاضر شدند که پس از استعفای پیروانی تمرین سه‌شنبه تعطیل بود و مهدوی‌کیا و کریمی آنها را تمرین دادند.

استیل آذین علی کریمی

  به گزارش ایلنا 15 بازیکن این تیم درحالی امروز سر تمرین حاضر شدند که افشین پیروانی پس از استعفاء اعلام کرده بود تمرین سه‌شنبه تعطیل است. بعد از اعلام پیروانی، مهدی مهدوی‌کیا کاپیتان استیل‌آذین از بازیکنان خواسته بود که اگر تمایل دارند روز سه‌شنبه به تمرین بیایند که به غیر از او، 14 بازیکن دیگر از جمله علی کریمی در تمرین حضور یافتند.

به این ترتیب تمرین امروز استیل‌آذین زیر نظر مهدوی‌کیا، علی کریمی و دکتر بهرامی مربی بدنسازی این تیم برگزار شد. همچنین در تمرین صبح امروز بازیکنانی چون زندی، کاظمی، نشاط‌جو و زنیدپور حضور نداشتند. صادق درودگر و دکتر خانبانی روانشناس استیل‌آذین نیز ناظر تمرین صبح سه‌شنبه استیل‌آذین بودند.

نکته قابل توجه تمرین امروز اعتراض بعضی از هواداران استیل‌آذین به یکی از اعضای باشگاه بود.صحبت‌های معاون پشتیبانی باشگاه استیل‌آذین که گفته بود لیدرها در چارت این باشگاه جایی ندارند موجب شده بود تا امروز گروه کوچکی از هواداران استیل‌آذین علیه وی شعار بدهند.

کد خبر 122015
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز