همشهری آنلاین: سخنگوی کمیسیون امنیت ملی از تشکیل جلسه کمیسیون متبوعش برای بررسی جزئیات بیشتر ترور دو استاد دانشگاه شهید بهشتی خبر داد.

کاظم جلالی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی که در حاشیه جلسه علنی امروز (دوشنبه) با خبرنگاران پارلمانی سخن می‌گفت به ترور دو تن از اساتید دانشگاه شهید بهشتی اشاره کرد و گفت: این گونه اقدامات تروریستی در اراده ملی ملت ایران مبنی بر استفاده صلح‌آمیز از انرژی هسته‌ای تاثیر نخواهد گذاشت.

جلالی با بیان اینکه اهداف تروریست‌ها اخلال در پیشرفت‌های هسته‌ای کشور بوده است، افزود: دانشمندان فیزیک و هسته‌ای کشورمان همچنان به تدریس پرداخته و دانشجویان خود را تشویق خواهند کرد و هیچ خللی در این خصوص به وجود نخواهد آمد.

به گزارش فارس سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس با تاکید بر اینکه پشت پرده حادثه ترویستی امروز برای مجلس و دولت روشن است، تصریح کرد: باید جزئیات این حادثه تروریستی برای مردم روشن شود.

جلالی گفت: تماس‌هایی با مسئولان کشور داشته‌ایم و بعد از روشن شدن موضوع کمیسیون امنیت ملی تشکیل جلسه خواهد داد.

جلالی در بخش پایانی سخنان خود ترور دانشمندان هسته‌ای کشورمان را توطئه‌ای علیه انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای کشورمان دانست و گفت: ملت ایران انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای ایران را حق مسلم خود می‌دانند و حاضر نیستند از حقوق خود ذره‌ای عقب‌نشینی کنند.

 

کد خبر 121906
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز