گروه شهری: همه ظرفیت‌های شهرداری تهران برای اجرای مطلوب قانون هدفمندسازی یارانه‌ها به کار گرفته می‌شود.

سخنگوی شهرداری تهران با بیان اینکه شهرداری تمام ظرفیت خود را برای اجرای مطلوب قانون هدفمند‌سازی‌ یارانه‌ها از طریق همکاری همه جانبه با دستگاه‌های دولتی به انجام می‌رساند، گفت: با اجرای قانون هدفمند‌سازی‌ یارانه‌ها، هزینه‌هایی بر شهر تحمیل خواهد شد اما به همت شهرداری تهران به‌طور قطع مردم با افزایش هزینه بلیت اتوبوس و مترو مواجه نخواهند شد.

سید محمد هادی ایازی در مورد قانون هدفمند‌سازی‌ یارانه‌ها و نقش تعاملی مدیریت شهری در اجرای زمینه‌های مختلف این قانون، اظهار کرد: یکی از ضرورت‌هایی که پس از پیروزی انقلاب همواره مطرح بوده، بحث هدفمند‌سازی‌ یارانه‌هاست و باید به دولت از این جهت که پیشگام اجرایی‌ساختن این طرح بوده، تبریک گفت.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران اضافه کرد: پیش‌بینی می‌کنیم که پس از اجرای قانون هدفمند‌سازی‌ یارانه‌ها، با اشتیاق مردم به ناوگان حمل‌ونقل عمومی مواجه شویم که در این راستا تمام تلاشمان بر این است تا ناوگان حمل‌ونقل عمومی به‌طور جدی در خدمت مردم قرار گیرد.

ایازی با تاکید بر اینکه شهرداری تهران برای اجرای طرح هدفمند‌سازی‌ یارانه‌ها حداکثر ظرفیت خود را در اختیار مردم قرار خواهد داد، افزود: در این راستا جلسات مختلفی با دستگاه‌های دولتی داشتیم و ظرفیت شهرداری را در حوزه‌های مختلف در اختیارشان قرار دادیم تا بتوانند قانون هدفمند‌سازی‌ یارانه‌ها را به نحو مطلوب به اجرا در آورند. وی افزود: از ظرفیت‌های شهرداری که در اختیار دستگاه‌های دولتی قرار می‌گیرد می‌توان به عدم‌افزایش هزینه‌ها در فروشگاه‌های شهروند، میادین میوه و تره بار و ناوگان حمل‌ونقل عمومی اشاره کرد.

کد خبر 121843

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز