مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۳۰ آبان ۱۳۸۹ - ۱۷:۲۸
۰ نفر

گروه شهری: معاون اجتماعی فرهنگی شهردار تهران با اعلام این مطلب که در 2‌هفته آینده عملیات ساخت پروژه نینوا که متوقف شده بود، آغاز می‌شود، گفت: طی 6‌ماه اخیر 35 مجسمه جدید در تهران نصب شده و تا پایان سال 30 مجسمه جدید دیگر نیز در شهر نصب می‌شود.

statue

سیدمحمدهادی ایازی در حاشیه مراسم افتتاح جشنواره هفته فرهنگی استان آذربایجان شرقی در فرهنگسرای خاوران در جمع خبرنگاران با اشاره به این مطلب که تهران مینیاتوری از کل کشور بوده و اقوام گوناگون در آن ساکن هستند و این امر سبب شده تا جشنواره‌های فرهنگی استان‌ها در پایتخت برگزار شود، اظهار داشت: برگزاری جشنواره‌های فرهنگی استان‌ها در کمیسیون فرهنگی کلانشهرها مورد توافق قرار گرفته و طی آن از شهردار تهران درخواست شده تا اقدامات لازم را برای اجرای این جشنواره در تهران به انجام رساند.

وی با تاکید بر این مطلب که شهرداری تهران به‌طور قطع این اقدام را دنبال می‌کند، افزود: قطعا جشنواره فرهنگی استان‌ها تنها شامل استان آذربایجان شرقی نبوده و سایر استان‌ها نیز در تهران به‌مدت یک هفته برنامه‌های فرهنگی خود را می‌توانند به اجرا برسانند و در این خصوص شهرداری تهران نیز حمایت‌های لازم را به عمل می‌آورد و برگزاری جشنواره هفته‌های فرهنگی استان‌ها در پایتخت ادامه خواهد داشت. معاون اجتماعی فرهنگی شهردار تهران از برپایی برنامه‌های فرهنگی استان تهران در سایر استان‌ها نیز خبر داد.

ایازی در بخش دیگری از سخنانش در مورد زمان آغاز به کار مجموعه فرهنگی نینوا که یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های فرهنگی تهران خواهد بود، بیان کرد: پروژه نینوا یکی از مصوبه‌های شورای شهر تهران بوده که از لحاظ اجرا مشکلی نداشته و توقف ساخت آن به‌دلیل اجرای پل جوادیه بوده که هم‌اکنون با اتمام عملیات بهره‌برداری از پل جوادیه، عملیات ساخت پروژه نینوا ظرف 2 هفته آینده آغاز خواهد شد.

کد خبر 121284

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز