گروه حوادث: درگیری اقوام متهم با ماموران پلیس، به شهادت یکی از ماموران منجر شد. هم‌اکنون 9 نفر در این رابطه دستگیر شده‌اند و تحقیقات برای کشف راز مرگ مامور آگاهی ادامه دارد.

مدتی قبل، مردی نزد پلیس آگاهی تهران رفت و از ناپدید شدن دختر جوانش خبر داد.این مرد به ماموران گفت: چند روز پیش دخترم به بهانه‌ای از خانه خارج شد اما دیگر برنگشت و به طرز مرموزی ناپدید شد. در این مدت همه‌جا را به‌دنبال او گشتم اما وقتی اثری از وی پیدا نکردیم تصمیم گرفتم از پلیس کمک بگیرم.

درحالی‌که کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران تحقیقات برای یافتن ردی از دختر ناپدید شده را شروع کرده بودند، پدر او بار دیگر نزد ماموران رفت و این بار اطلاعات تازه‌ای را در اختیار آنها قرار داد.او گفت: صبح امروز مردی با من تماس گرفت و گفت که دختر من و پسر او به هم علاقه دارند و می‌خواهند با هم ازدواج کنند. بعد هم تهدیدم کرد اگر همین امروز برای موافقت با ازدواج آنها به دفتر ازدواج و طلاق نروم، دیگر دخترم را نخواهم دید.

بعد از اظهارات این مرد، ماموران، ماجرا را به قاضی پرونده اطلاع دادند و به این ترتیب دستور بازداشت این مرد صادر شد. 2 نفر از ماموران پایگاه هشتم برای بازداشت این مرد و تحقیق از او راهی خانه آنها شدند و از این مرد خواستند به پایگاه هشتم پلیس آگاهی مراجعه کند.

اما در همین هنگام، وی با یکی از ماموران درگیر شد و همزمان با او، دیگر اقوام وی که در خانه بودند و تعداد آنها به 10 نفر می‌رسید با سلاح سرد با ماموران درگیر شدند. لحظاتی بعد از این درگیری، یکی از ماموران با شلیک ‌تیر هوایی سعی کرد به این درگیری خاتمه دهد اما اقوام متهم با استفاده از سلاح سرد به پای او ضربه‌ای زدند و درگیری بالا گرفت. در نتیجه این درگیری، یکی از ماموران پایگاه هشتم از ناحیه گردن مورد اصابت گلوله قرار گرفت و لحظاتی بعد به شهادت رسید.

به‌دنبال این حادثه، ماجرا به مرکز پلیس، مخابره شد و تیم‌های عملیاتی با حضور در محل حادثه، 9 نفر از کسانی را که در درگیری نقش داشتند و بعد از شهادت مامور پلیس متواری شده بودند، دستگیر کردند. مرکز اطلاع‌رسانی پلیس تهران اعلام کرد در جریان این درگیری به دیگر مامور پلیس آسیب جدی وارد نشد و تحقیق از متهمانی که در این رابطه دستگیر شده‌اند، ادامه دارد.

کد خبر 121614

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز