گروه شهری: معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از اجرایی شدن صندوق وام حمایت از نویسندگان، هنرمندان و اصحاب رسانه خبر داد.

دکتر سیدمحمدهادی ایازی گفت: دبیرخانه این صندوق به استناد موضوع تبصره 44 بودجه شهرداری تهران و در قالب حساب پس‌انداز ویژه نیک‌اندیشان شهر با کارگزاری بانک‌شهر تشکیل شده است و این صندوق که وظیفه اعطای وام به هنرمندان، نویسندگان و اصحاب رسانه را دارد در اداره کل فرهنگی شهرداری تهران مستقر است.

عبادالله رمضانی مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران نیز در همین رابطه با اشاره به آغاز فعالیت صندوق ضمن تشکر از توجهات اعضای شورای شهر و به‌ویژه کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و زیست‌محیطی که همراهی در خور توجهی به‌ویژه در تصویب آیین‌نامه فعالیت صندوق با معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران مبذول داشته‌اند، اعلام داشت: با حمایت شهردار تهران گسترش فعالیت صندوق به حوزه فعالان قرآنی نیز مورد توجه قرار گرفته که در آینده نزدیک پیشنهاد آن به شورای شهر ارائه خواهد شد.

رمضانی افزود: کمک به رفع تنگناهای ضروری و دغدغه‌های مالی، تهیه لوازم و ملزومات انجام کار وهزینه تحصیل نویسندگان، هنرمندان و اصحاب رسانه از اهداف اولیه تأسیس این صندوق است. وی در مورد میزان تسهیلات و شرایط آن گفت: سقف تسهیلات پرداختی 50 میلیون ریال با کارمزد بسیار پایین است.

کد خبر 120844

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز