همشهری آنلاین: ستاد نماز جمعه تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: نماز عید سعید قربان روز چهارشنبه در دانشگاه تهران به امامت آیت‌الله سیداحمد خاتمی اقامه خواهد شد.

در متن این اطلاعیه آمده است:

اللهم اسئلک بحق هذالیوم الذی جعلته للمسلمین عیدا... ان تصلی علی محمد و آل محمد

حمد و ستایش بی‌پایان شایسته ذات خداوندی است که بندگان خود را با سرچشمه هستی قدرت لایزال غیبی آشنا ساخت و تعلیمات حیات‌بخش انبیاء عظام از آدم تا خاتم المرسلین حضرت محمد مصطفی(ص) راهگشای بشر گردید.

برگزیدگان الهی، این سفیران نور به منظور صیانت از دین حنیف و حفظ آن گوهر شریف از دستبرد و تحریف راهزنان، جود و کرم را هدیه دادند و از شیطان نفس با تمام افسونگری‌اش برائت جستند و عید تابندگی دل و جان به نور معرفت را چراغی فرا راه مومنین قرار دادند.

ستاد نماز جمعه تهران پیشاپیش ضمن تبریک عید سعید قربان، عید ایثار وطاعت و بندگی معبود بی‌همتا، به اطلاع عموم شهروندان محترم و مومن تهران می‌رساند: نماز عید سعید قربان همچون سالهای گذشته با شکوه و با حضور شما مردم بصیر و انقلابی روز چهارشنبه مورخ ‌٢٦/٨/٨٩ در دانشگاه تهران به امامت حضرت آیت‌الله سیداحمد خاتمی اقامه خواهد شد.

از عموم نمازگزاران محترم دعوت می‌شود تا بار دیگر با حضور گرم و صمیمی خود عظمت و بالندگی اسلام عزیز را با افتخار به نمایش گذاریم.

لذا درب‌های دانشگاه از ساعت ‌٦ و ‌٣٠ صبح عید به روی مردم خداجوی باز خواه شد.

 

کد خبر 120686
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز