همشهری آنلاین: نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و دولت الکترونیک از امروز تا پنجشنبه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود.

elecomp

شانزدهمین دوره از رقابت شرکت‌ها و سازمان‌های الکترونیکی و فن‌آوری اطلاعات برای عرضه دستاوردهای خود در نمایشگاه بین‌المللی الکامپ از امروز و با حضور وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات افتتاح شد.

به گزارش ایسنا، حدود 450 شرکت مختلف در حوزه‌های متفاوت فن‌آوری اطلاعات در مساحتی بالغ بر حداقل 21 هزار متر مربع در این نمایشگاه حضور دارند. هرچند که فضای اختصاص یافته به گفته مسوولان برگزاری نمایشگاه، رشد حدود 30 درصدی داشته ولی باز هم برخی از فعالان این حوزه با اقدام دیر هنگام خود برای ثبت نام مجبور شدند در انتظار الکامپ هفدهم بمانند.

اختصاص سالن 40 نمایشگاه به خدمات الکترونیک ارگان‌های دولتی در کنار سایر ارگان‌های خصوصی مزیتی برای این الکامپ به ارمغان آورده که دو طرف به امید تعاملی بهتر میان بخش خصوصی و دولتی هستند تا به واسطه آن معضلات این حوزه را رفع کنند.

حضور 10 الی 15 نماینده از برندهای شرکت‌های معتبر خارجی، حدود 100 نفر از فعالان IT کشورهای دیگر در نمایشگاه و همچنین حضور 3 خبرنگار خارجی برای پوشش خبری نمایشگاه از دیگر مزیت‌های اصلی این دوره به نسبت گذشته اعلام شده است.

هم‌چنین وجود فضای 300 متر مربعی برای بازی‌های رایانه‌یی نیز می تواند به خودی خود شور و هیجان را به میان استقبال کنندگان آورد و موجب جنب و جوش بیش‌تر شود.

امسال سازمان نظام صنفی رایانه‌یی کشور به عنوان متولی برگزاری الکامپ شانزدهم تمام نگاه‌ها را به خود معطوف کرده است و با تلاشی برای به دست آوردن رضایت استقبال‌کنندگان درصدد این است که برگزاری این نمایشگاه را برای سال‌های آتی هم از آن خود کند و همچون سایر نمایشگاه‌های فعال در کشور بتواند متولی مستقل و مشخصی برای این حوزه باشد.
ورودیه این نمایشگاه برای هر نفر 10000 ریال اعلام شده و الکامپ شانزدهم از ساعت 9 تا 16میزبان استقبال‌کنندگان خواهد بود.

کد خبر 120270

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز