همشهری آنلاین: رییس‌جمهور گفت: برای پیشرفت استان خراسان شمالی تصمیمات جدیدی اتخاذ خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری ایسنا، دکتر محمود احمدی‌نژاد در بدو ورود به فرودگاه بجنورد در جمع خبرنگاران، گفت: خدای را سپاس می‌گویم که برای سومین بار به این استان آمده‌ام. این خطه خلاصه همه خوبی‌های ملت ماست و همه زیبایی‌های ایران در این استان جمع‌اند.

وی افزود: مردم استان خراسان شمالی مردمی مومن، فداکار، وفادار، پرتلاش، با ایمان‌های مستحکم و اراده‌های قوی هستند که تولید خدمات فرهنگی و سایر فعالیت‌های این مردم نافع ملت ما می‌باشند.

احمدی‌نژاد افزود: سراسر این استان سرشار از مردان و زنان بااستعداد و صمیمی است. در سفر سوم مصوبات سفرهای اول و دوم را پیگیری خواهیم کرد و برای پیشرفت این استان برنامه‌های دیگری نیز در نظر خواهیم گرفت و تصمیمات جدیدی اتخاذ خواهیم کرد.

رییس‌جمهور گفت: در این سفر وزرا و معاونان وزیر با گروه‌های خود به شهرستان‌ها سفر می‌کنند و از پروژه‌ها بازدید خواهند کرد و از نزدیک با مشکلات مردم بیشتر آشنا می‌شوند. کارگروه‌هایی نیز برای حل مشکلات مردم تشکیل می‌شود که مسوولان در آن شرکت می‌کنند. خود من هم در کارگروه فرهنگ و هنر شرکت خواهم کرد.

وی گفت: در این سفر با ایثارگران و مدیران ملاقات خواهیم کرد و همچنین در ابتدای سفر خدمت مردم شهر می‌رسیم و عرض ارادتی می‌کنیم.

بر اساس این گزارش تا ساعتی دیگر رییس‌جمهور در میان استقبال مردم از فرودگاه به سمت ورزشگاه تختی می‌رود تا آنجا با مردم این استان سخن بگوید.

 

کد خبر 119855
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز