دوشنبه ۱۰ آبان ۱۳۸۹ - ۲۱:۱۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: گرچه آخرین فیلم از رشته‌های فیلم‌های ترسناک "اره" با نام "اره 3D" به اندازه قسمت‌های قبلی آن پرفروش نبوده است، اما هفتمین فیلم و احتمالا آخرین فیلم در تولید سالانه فیلم برای ایام هالووین است که توانسته است به صدر جدول فروش سینماهای آمریکای شمالی در آخر هفته برسد.

SAW

به گزارش رویترز "اره 3D" در سه روز اول فروشش از روز جمعه به بعد 24.2 میلیون دلار به دست آورد که حد انتظارات ملایم از آن بود، ‌اما با این وجود نسبت به سایر فیلم‌های این رشته،‌ در رده سوم از لحاظ پایین‌تر فروش در افتتاح نمایش قرار می‌گرفت.

سال گذشته "اره 6" تنها با فروش 14.1 میلیون دلار شروع کرد و مغلوب فیلم ترسناک "فعالیت فراطبیعی" شد.

چهار قسمت قبلی فیلم اره همه هنگام شروع نمایش در رده اول جدول فروش قرار گرفته بودند، هر کدام بیش از 30 میلیون دلار فروش کرده بودند.

نمره یک فروش هفته گذشته "فعالیت فراطبیعی 2" با فروش 16.5 میلیون دلار به رده دوم رفت، فروش 10 روزه این فیلم ترسناک ساخته شرکت پارامونت دنباله فیلم قبلی "فعالیت غیرطبیعی" به 65.7 میلیون دلار رسید.

فیلم حادثه‌‌ای "قرمز" با بازی بروس ویلیس با فروش 10.8 میلیون دلار در رده سوم فروش قرار گفت و در مجموع پس از سه آخر هفته نمایش، فروش آن به 58.5 میلیون دلار رسید.

تنها فیلم تازه آمده به جدول 10 فیلم پرفروش اول، فیلم ساخته شرکت فوکس سرچ‌لایت، یک درام قضایی با شرکت هیلاری سوانک به نام "محکومیت" است که از رده پانزدهم با فروش 1.8 میلیون دلاری در اولین آخر هفته نمایش گسترده‌اش به رده دهم جدول رسید.

کد خبر 119721

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز