یکشنبه ۹ آبان ۱۳۸۹ - ۱۹:۳۶
۰ نفر

این خبر را بخوانید، اما شاخ در نیاورید: «یک نوجوان به صورت میانگین ماهانه 3339 پیامک ارسال می‌کند.»

576

به گزارش خبرگزاری‌ها شرکت نیلسن رفتارهای اطلاعاتی بیش از 60 هزار مشترک تلفن همراه و سه هزار نوجوان امریکایی را در سه ماه از سال جاری تجزیه و تحلیل کرده و اعداد و ارقام حیرت‌انگیزی به دست آورده است.

بر اساس این مطالعات، میزان ارسال پیامک در میان نوجوانان 13 تا 17 سال رو به افزایش گذاشته و در این میان میزان استفاده دختران نسبت به پسران بیشتر است. دختران به صورت متوسط ماهانه 4050 پیامک و پسران 2539 پیامک ارسال می‌کنند.

در سال 2008 دلیل اصلی استفاده از تلفن‌های همراه، افزایش امنیت فرد بود، اما امروزه 43 درصد از نوجوانان دلیل شماره یک خود را برای خرید تلفن همراه ارسال پیامک می‌دانند، امنیت، دلیل شماره دو برقراری و حفظ ارتباط با دوستان، دلیل شماره سه استفاده از تلفن‌های همراه است. از سویی دیگر ارسال پیامک جایگزینی برای مکالمات تلفنی شده است.

حالا این را بخوانید:

آژانس مخابرات سازمان ملل اعلام کرد: محبوبیت ارسال پیامک در سه سال گذشته ، سه برابر و هر ثانیه تقریباً دویست‌هزار پیامک در جهان ارسال شده است.

واحد مرکزی خبر به نقل از خبرگزاری فرانسه اعلام کرده ،  در مجموع، یک تریلیون و 800 میلیارد پیامک در سال 2007 ارسال شده ولی در سال 2010، تعداد پیامک‌های ارسال شده به شش تریلیون و 100 میلیارد مورد رسیده است.

این بدین معناست که چهارده هزار دلار درآمد در هر ثانیه و 812 هزار دلار درآمد در هر دقیقه به‌دست آمده است.

کاربران امریکایی و فیلیپینی با 35 درصد، بیشترین پیامک را ارسال می‌کنند.

حالا یکی بیاید و پیدا کند ما نوجوانان چند درصد در بالا رفتن این آمار نقش داریم؟

کد خبر 119581
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز