همشهری آنلاین: قائم مقام باشگاه صبای قم گفت: شکایت از محسن قهرمانی را تا کنفدراسیون آسیا و فیفا پیگیری خواهیم کرد.

محسن قهرمانی داور فوتبال

عباس مرادی در گفت و گو با  فارس اظهار داشت: بازیکنان صبا یکی از بهترین بازی‌های این فصل خود را در خارج از خانه انجام دادند. باید از همگی آنها تشکر کنم؛ هرچند اشتباهات داوری به ضرر ما شد و این بازی را باختیم.

وی ادامه داد: محسن قهرمانی و مرتضی کریمی داور و کمک داور، اشتباهات فاحشی علیه صبا داشتند. برایم قابل قبول نیست قهرمانی در قم و در خانه صبا به ضرر ما سوت بزند. صبا در خارج از خانه باز هم گرفتار اشتباهات فاحش داوری شود.

مردای خاطر نشانساخت: به نحوه قضاوت شدیدا اعتراض داریم. شکایت خود را از محسن قهرمانی و مرتضی کریمی ابتدا از طریق کمیته داوران و سازمان لیگ و سپس علی کفاشیان رئیس فدراسیون پیگیری می‌کنیم. در صورتی که از طریق فدراسیون نتوانیم نتیجه ای از شکایت خود بگیریم، آن را از طریق AFC و فیفا پیگیری می‌کنیم.

قائم مقام باشگاه صبای قم تأکید کرد: برایم قابل قبول نیست محسن قهرمانی در خانه مس همواره به سود این تیم اشتباه می‌کند. او در دیدار مس و راه آهن نیز به سود مس اشتباه کرد. برای کمک داور بین المللی متأسفم که گل صحیح را مردود اعلام می‌کند و آن را آفساید می‌گیرد. طبیعی است با چنین شرایطی، داوری ما در آسیا جایگاهی نداشته باشد.

کد خبر 119493
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز