همشهری آنلاین: بازیکن تیم فوتبال صبای قم با بیان این خبر که بازیکنان این تیم 6 ماه است حقوق نگرفته‌اند، گفت: مسئولان استان قم اگر تیم لیگ برتری می‌خواهند باید هزینه‌هایش را هم پرداخت کنند.

صبا باتری

 داود حقی در گفت و گو با فارس در مورد مشکلات مالی باشگاه صبا گفت: امروز هم بازیکنان در محل تمرین حاضر شدند اما به دلیل اینکه باشگاه به تعهدات مالی خود عمل نکرده حاضر به تمرین نیستند. ما شش ماه است که حقوق نگرفته‌ایم و فقط 20 درصد پیش قرارداد بازیکنان پرداخت شده است. کسی را سراغ دارید که بدون دریافت مزد کار کند؟

وی ادامه داد: حدود هفت ماه است که صبر کرده‌ایم و هیچ اعتراضی نداشته‌ایم اما اگر فصل تمام شود پولی به ما پرداخت نخواهد شد و با مراجعه به کمیته انضباطی هم مشکلی از ما حل نمی‌شود.مسئولان استان قم اگر تیم لیگ برتری می‌خواهند باید هزینه‌هایش را هم پرداخت کنند.

حقی در مورد اینکه با مسئولان باشگاه در این زمینه صحبت شده یا نه گفت: بله با مدیرعامل، سرپرست و سرمربی تیم صحبت کرده‌ایم. آنها تلاش کردند تا بازیکنان را متقاعد به انجام تمرین کنند اما بازیکنان به این جمع بندی رسیدند که بهتر است تا حل نشدن مشکلات مالی تمرین نکنند. یک ماه پیش مسئولان قول داده بودند که طلب بازیکنان پرداخت می‌شود اما تا این لحظه که هیچ پولی پرداخت نشده است.

کد خبر 124717
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز