همشهری آنلاین : رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران با اشاره به انحلال این دانشگاه گفت: هنوز ابلاغیه مسئولین به دست ما نرسیده است.

 دکتر ابطحی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه این تصمیم در راستای کوچک کردن تهران است، اظهار کرد: ‌از آنجایی که باید40 درصد نیروها از تهران خارج شوند بخش آموزشی این دانشگاه به دانشگاه علوم پزشکی تهران منتقل می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه این تصمیم در راستای تقویت دانشگاه علوم پزشکی استان البرز است، اظهارکرد: شعبه بین‌الملل دانشگاه که در استان البرز مستقر است به دانشگاه علوم پزشکی تهران منتقل می‌شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران افزود: قرار شده است ارائه خدمات بهداشتی درمانی سرپایی توسعه یابد و با تقسیم کار هیچگونه مشکلی در آن ایجاد نشود.

وی در خصوص اینکه این تصمیم در کیفیت آموزشی مشکل ایجاد خواهد کرد یا نه؟ خاطرنشان کرد: دانشجویان نگران نباشند این تصمیم آسیبی به روند تحصیل آنها نخواهند زد، فقط به دانشگاه علوم پزشکی تهران منتقل می شوند و در نهایت مدرک این دانشگاه را کسب خواهند کرد.

ابطحی در خاتمه گفت: هنوز احکام و ابلاغیه این تصمیم به دانشگاه ارسال نشده است که احتمالا تا ساعاتی دیگر در اختیار ما قرار خواهد گرفت.

 

کد خبر 119477

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز