جمعه ۷ آبان ۱۳۸۹ - ۱۷:۴۰
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: بارنس‌اند نوبل، کتابخوان نوک جدیدی با نمایشگر لمسی رنگی و با قیمت رقابتی 249 دلار معرفی کرد.

ebook

به گزارش ایسنا، کتابخوان نوک کالر به عنوان نخستین کتابخوان الکترونیکی لمسی تمام رنگی از رقبای سیاه و سفیدی مانند کیندل آمازون متمایز می‌شود و دارای نمایشگر هفت اینچی جدید و باتری است که تا هشت ساعت دوام دارد.

این دستگاه می‌تواند برای خواندن کتاب‌ها، مجلات، روزنامه‌ها و مجموعه گسترده‌ای از کتاب‌های کودکان مورد استفاده قرار بگیرد.

همچنین با داشتن بازی‌های بیش‌تر، مرور وب، پخش موسیقی و فروشگاه برنامه اختصاصی از آی پد اپل فاصله گرفته است و مانند مدل اولیه این دستگاه، با سیستم عامل آندروید گوگل کار می‌کند.

کتابفروشی زنجیره‌یی بارنس اند نوبل با معرفی این محصول اعلام کرد که از هفته جاری دریافت سفارش آنلاین و حضوری را آغاز کرده و این دستگاه را از نیمه ماه نوامبر عرضه می‌کند. [بزرگترین کتاب‌فروشی آنلاین جهان راه‌اندازی شد]

انتظار می‌رود کتابخوان‌های الکترونیکی یکی از هدیه‌های محبوب ایام تعطیلات سال نوی میلادی باشند اما رقابت سال گذشته و بویژه با عرضه رایانه لوحی آی‌پد اپل در ماه آوریل، داغ‌تر شده است.

مدل‌های جدید و کاهش قیمت‌ها برای کیندل Amazon.com و امکانات فراهم شده از سوی کوبو، سونی و دیگران با هدف رقابت با آی‌پد و رایانه‌های لوحی دیگر ارایه می‌شود.

بارنس اند نوبل هم‌چنین کتاب‌های دیجیتالی بیش‌تری را برای نوک عرضه می‌کند که شامل بیش از 12 هزار عنوان جدید برای کودکان است.

قیمت 249 دلاری نوک کالر 50 دلار گران‌تر از گران‌ترین مدل نوک موجود در بازار است و گران‌تر از کیندل آمازون است که بین 139 تا 189 دلار قیمت دارد اما کم‌تر از آی پد قیمت دارد که قیمتش از 499 دلار آغاز می‌شود.

کد خبر 119412
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز