دوشنبه ۳ آبان ۱۳۸۹ - ۱۷:۰۸
۰ نفر

گروه حوادث: درحالی‌که پلیس جنایی کانادا، برای یافتن شبح مرگ که قربانیان خود را به‌صورت تصادفی انتخاب می‌کند، تحقیقات گسترده‌ای را آغاز کرده است، همزمان از مردم خواسته شده در خانه‌های خود را به روی افراد ناشناس باز نکنند.

حوادث کانادا

به گزارش تورنتو سان، در جریان تیراندازی‌های تصادفی شب یکشنبه گذشته در وینی پک کانادا، 2مرد به ضرب گلوله به قتل رسیدند و یک دختر نوجوان نیز که به‌طور عجیبی از دام مرگ گریخته بود در حال حاضر در وضعیتی بحرانی به سر می‌برد.

بنا بر این گزارش، حادثه شلیک‌های مرگبار از ساعت8:30 شب یکشنبه گذشته آغاز شد و در جریان آن ابتدا یک دختر نوجوان 12ساله در خانه‌شان در یک مجتمع مسکونی هدف گلوله قرار گرفت اما با خوش شانسی بسیار زیاد از دام مرگ گریخت و بعد از انتقال به بیمارستان عملیات برای نجات او آغاز شد.

15دقیقه بعد از این جنایت، درحالی‌که پلیس تحقیقات خود را برای یافتن فرد تیرانداز آغاز کرده بود گزارش دیگری در اختیار پلیس قرار گرفت که نشان می‌داد مرد دیگری در فاصله نه چندان زیاد از محل هدف قرار گرفتن دختر نوجوان، به ضرب گلوله کشته شده است.

این مرد نیز در داخل خانه خودش و پس از آنکه در را گشوده بود هدف قرار گرفته و جان باخته بود. درحالی‌که احتمال می‌رفت این دو تیراندازی با هم در ارتباط باشند ماموران پلیس تحقیقات و بررسی‌های گسترده خود برای یافتن ردی از مرد جنایتکار را آغاز کردند اما هنوز زمان زیادی نگذشته بود که باز هم گزارشی در اختیار پلیس قرار گرفت که نشان می‌داد مرد دیگری هدف گلوله قرار گرفته و او نیز به قتل رسیده است.

بررسی‌های اولیه نشان می‌داد که هر سه تیراندازی به یک شیوه صورت گرفته است و قربانیان بعد از گشودن در، توسط فردی ناشناس هدف قرار گرفته‌اند ولی از آنجا که هیچ ارتباطی بین قربانیان وجود نداشت، این احتمال مطرح شد که عامل این جنایت‌ها یک تیرانداز روانی است که قربانیان خود را به‌صورت تصادفی انتخاب کرده و بعد از آنکه زنگ در خانه‌ها را فشار می‌دهد به سوی کسی که در را باز می‌کند آتش می‌گشاید و سپس به سرعت متواری می‌شود.

در خانه را باز نکنید

درحالی‌که شب به نیمه رسیده بود ماموران پلیس به سرعت کنفرانسی خبری برگزار کردند و از تمامی خبرنگاران رسانه‌های مهم دعوت کردند تا هر چه زودتر خود را به محل کنفرانس برسانند. باحضور خبرنگاران رئیس پلیس منطقه از آنان خواست در بخش‌های خبری خود و نیز در روزنامه‌های فردا با اعلام خبر این تیراندازی‌ها از مردم بخواهند که در خانه‌های خود بمانند و به هیچ‌وجه از خانه خارج نشوند؛ چرا که یک قاتل سریالی مخوف که اسلحه‌ای در دست دارد، در شهر در حال گردش و شکار طعمه‌های خود است.

قاتل دوچرخه سوار

در همین حال بازجویی از شاهدان 3 حادثه آغاز شد و ماموران در این بازجویی‌ها به سرنخ‌هایی رسیدند که نشان می‌داد احتمالا مرد تیرانداز سوار بر دوچرخه، خود را به محل وقوع جنایت‌ها می‌رساند اما این تنها مدرک قابل توجهی بود که در اختیار پلیس قرار گرفت.

جاسون میچلیشن از مسئولان پلیس منطقه وینی‌‌پک با اعلام خبر جنایت‌های سریالی تیرانداز شب‌های وینی پک می‌گوید به احتمال زیاد قاتل بی‌رحم بدون هدفی خاص قربانیان خود را به‌صورت تصادفی انتخاب کرده و آنها را مورد هدف قرار می‌دهد اما به‌زودی ما او را شناسایی و دستگیر خواهیم کرد.

کد خبر 119167

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز