مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۲ آبان ۱۳۸۹ - ۱۰:۳۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس سامانه 137 گفت: در مهرماه امسال ، 195 هزارو 850 شهروند با سامانه 137 تماس داشتند که نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته 22 درصد افزایش داشته است

سامانه 137

معاونت آموزش و اطلاع رسانی مرکز سامانه مدیریت شهری 137 ، شکراله عنایتی با اعلام این خبر گفت: از این تعداد تماس 101 هزارو 984 پیام در سامانه ثبت و به عوامل اجرایی شهرداری ارجاع داده شده است.  لازم به ذکر است تعداد پیام‌ها نسبت به مهرماه سال گذشته 26 درصد افزایش داشته است.

وی گفت: افزایش پیام‌ها بیشتر در موضوعات آبگرفتگی،شستشو و آسیب‌های اجتماعی بوده است.

به گزارش تهران سما، رئیس سامانه 137 اظهارداشت: شهروندان نواحی 3 و 7 منطقه 5 با موضوع جمع آوری خاک و نخاله و ناحیه 2 منطقه 11 با موضوع نظافت معابر بیشترین تماس را با سامانه داشته و در حوزه شرکت‌ها و ادارات نیز شرکت واحد اتوبوسرانی و اداره کل آسیب‌های اجتماعی بالاترین آمار تماس‌های مردمی را در مهرماه با این مرکز داشتند .

وی افزود: 90 درصد پیام‌ها انجام،7 درصد دردست اقدام و 3 درصد پیام‌ها تکراری یاغیرقابل انجام بودند .

کد خبر 119060
منبع: همشهری آنلاین

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز