همشهری آنلاین: هفته‌ یازدهم لیگ برتر فوتبال با شکست سنگین استیل آذین و پیروزی راه آهن و مس کرمان آغاز شد.

league

تیم فوتبال مس کرمان مقابل نفت آبادان به برتری 2 بر صفر رسید.

به گزارش باشگاه خبری فارس، دیدار تیم‌های مس کرمان و نفت آبادان از ساعت 16:30 دقیقه امروز در حضور 3 هزار تماشاگر کرمانی در ورزشگاه شهید باهنر کرمان آغاز شد که در پایان مس کرمان با 2 گل مقابل حریفش به برتری رسید.

ادینهو در دقایق 2 و 63 گل‌های مس کرمان را به ثمر رساند.
ادینهو و زالترون در نیمه دوم این مسابقه چندین موقعیت مسلم گلزنی را برای مس کرمان از دست دادند تا این بازی در نهایت با نتیجه 2 بر صفر به پایان برسد.

رحیم مهرپیشه، داور مسابقه با نشان دادن کارت زرد دوم به ابوالقاسم دهنوی از مس کرمان، این بازیکن را از زمین بازی اخراج کرد.
تیم‌‌های مس و نفت آبادان در مسابقه هفته گذشته خود کار را با پیروزی پشت سر گذاشته بودند.
مس با این پیروزی 16 امتیازی شد و نفت نیز 16 امتیازی باقی ماند.

ششمین شکست شهرداری برابر راه‌آهن رقم خورد

 دیدار تیم‌های شهرداری تبریز و راه‌آهن شهرری در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت 16 در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار شد.

ایمان رزاقی‌راد، بازیکن راه‌آهن در دقیقه 14 صاحب ضربه پنالتی شد که دروازه‌بان شهرداری توانست این ضربه را مهار کند. شاگردان مهدی تارتار به حملات خود ادامه دادند و در دقیقه 21 توسط بهادر عبدی به گل اول دست یافتند. آنها در دقیقه 26 برای بار دوم با ضربه رزاقی‌راد دروازه شهرداری را باز کردند.

بازیکنان شهرداری در دقیقه 41 به یک ضربه پنالتی دست یافتند که سعید دقیقی نتوانست آن را به گل تبدیل کند و رودباریان توپ را مهار کرد، اما در دقیقه 2+45 توسط ادواردو یکی از گل‌‌های خورده را جبران کردند و اختلاف را به حداقل رساندند و نیمه اول با نتیجه 2 بر یک به سود راه‌آهن به پایان رسید.

در نیمه دوم بهادر عبدی در دقیقه 50 گل دوم خودش و سوم تیمش را به ثمر رساند تا تیم راه‌آهن با نتیجه 3 بر یک برابر شهرداری به برتری دست یابد و ششمین شکست شاگردان اکبر میثاقیان را رقم بزند.

قضاوت این دیدار برعهده جمشید محمدی است. وی به سعید دقیقی از شهرداری و کمال کامیابی‌نیا و ریکاردو از راه‌آهن کارت زرد نشان داد و مهدی محمدپوری را در دقیقه 84 با کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج کرد.

مایلی‌کهن با 5 گل استیل‌آذین را درهم کوبید

دیدار تیم‌های استیل‌آذین و سایپا در هفته یازدهم لیگ برتر از ساعت 15:45 دقیقه در ورزشگاه دستگردی تهران با حضور حدود هزار تماشاگر برگزار شد.

شاگردان مایلی‌کهن در دقیقه 5 توسط عباس محمدرضایی به گل اول خود دست یافتند تا این تیم نیمه اول را یک بر صفر به سود خود به پایان رساند.

در نیمه دوم، بازیکنان سایپا بودند که به حملات خود ادامه دادند. عباس محمدرضایی در دقایق 64 و 81 توانست به گل دست یابد و در این دیدار هت‌تریک کند.

کریم انصاری‌فرد نیز در دقایق 69 و 71 گل‌های سوم و چهارم سایپا را به ثمر رساند.

سیاوش اکبرپور در دقیقه 70 یکی از گل‌های استیل‌آذین را جبران کرد و از روی نقطه پنالتی توپ را با تور دروازه سایپا آشنا کرد؛ اما نتوانست جلوی شکست سنگین دیگری بگیرد و این تیم در 2 هفته پیاپی با نتیجه 5 گل برابر حریفان مغلوب شد.

افشین پیروانی نیز در اولین تجربه سرمربیگری خود به جای تومباکوویچ روی نیمکت استیل‌آذین با شکست روبرو شد.

استیل‌آذین در هفته گذشته نیز با نتیجه 5 بر صفر برابر سپاهان شکست را پذیرفت.

قضاوت این دیدار برعهده سعید بخشی‌زاده است. وی در نیمه اول به حسین کعبی، حسن اشجاری، علی عشوری‌زاد از استیل‌آذین و مصطفی صبری از سایپا کارت زرد نشان داد.

کد خبر 118397
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز