گروه ورزشی: جام حذفی اگر چه انگیزه‌های لازم را برای تیمهای بزرگ کشور ندارد، اما تیمهای کم‌توان‌تر فوتبال ما با این بازیها فرصت بدست می‌آورند تا پتانسیل‌های موجود خود را در مقابل تیمهای بزرگتر نشان دهند.

پرسپولیس این مسابقات را جدی‌تر از بقیه پی گرفته است، چون اهمیت جام حذفی را در فینال دوره گذشته به خوبی لمس کرد.  مسئولین این تیم خوب می‌دانند که با جام حذفی از راه کوتاهتری می‌توانند به جام باشگاههای آسیا ورود کنند.

 پرسپولیس در بازی اول خود در مقابل تیم صنعتی کاوه با اکثر بازیکنان شناخته‌شده خودش به میدان رفت تا بتواند پایه‌های اولیه در این جام را محکم بنا بگذارد.

پرسپولیس با قدرت تمام چهار گل به تیم کاوه که از نفراتی چون ادموند اختر بهره می‌برد زدتا نشان دهد تا چه اندازه جام حذفی را جدی گرفته است.

مهدی واعظی بالاخره در درون دروازه پرسپولیس ایستاد. در غیاب حاجی‌زاده، باقری، ساها، آشوبی و آلونگ، پرسپولیس با پژمان نوری، نیک‌بخت، پروین، اسدی، معدنچی، اولادی ، خرسندی، زارعی، شیث رضایی و بادامکی به میدان رفت و با گلهای خرسندی (دو گل) صلاح حسن و معدنچی بر کاوه پیروز شد.

مصطفی دنیزلی در این بازی نیز تاکتیک تهاجمی خود را نشان داد، پرسپولیس با این پیروزی در انتظار استقلال است که مقاومت بسیج فارس را باید شکست دهد. دیدار این دو قطب فوتبال ایران در مرحله دوم مسابقات جام حذفی می‌تواند گرمای خاصی به این بازیها بدهد.

کاوه هم تیم دست و پا بسته‌ای در مقابل پرسپولیس نبود و دو گل از چهار گل پرسپولیس را توسط اختر و شهبازی پاسخ داد و با جام وداع گفت و پرسپولیس مصمم‌تر خود را آماده دیدار با استقلال خواهد کرد.

دومین بازی جام حذفی نیز دوشنبه 4 دی، به‌دلیل یخ‌زدگی زمین در شیراز بین فجر سپاسی و تربیت یزد انجام نشد. فصل سرد زمستان نیمی از بازیها را به تعطیلی کشاند.

کد خبر 11835

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز