گروه سیاسی: پیکر پاک 5 نفر از شهدای جنایت تروریستی شهر سنندج دیروز بر دوش مردم استان کردستان تشییع شد.

martyr

این شهدا پنجشنبه گذشته و در جریان حمله 2 تروریست با اسلحه به یک پاسگاه انتظامی در میدان آزادی سنندج به شهادت رسیدند. احمد جعفرهاشمی، مصطفی کرامتی، فرزاد غمخوار حلقه سری و شهرام نصراللهی 4 شهید نیروی انتظامی در این حادثه بودند و علی محمدی نیز رهگذری بود که مورد اصابت گلوله تروریست‌ها قرار گرفت.

پیکر شهید علی محمدی که از اهالی حسن‌آباد است برای خاکسپاری به بهشت محمدیه سنندج فرستاده شد و پیکرهای شهیدان نیروی انتظامی نیز هریک با بدرقه همکاران و همراهی خانواده‌های عزادارشان به زادگاه آنها انتقال یافت. پیکر پاک شهیدان هاشمی و کرامتی به نهاوند در استان همدان، پیکر شهید غمخوار حلقه‌سری به رشت در استان گیلان و شهید نصراللهی نیز به قروه استان کردستان منتقل شد.

امام جمعه موقت سنندج در مراسم تشییع پیکر شهدای اقدام تروریستی سنندج، گفت: ایجاد اختلاف بین مذاهب اسلامی و اقوام و ممانعت از توسعه و پیشرفت، راهبرد اصلی تحرکات تروریستی است.

به گزارش ایرنا، ماموستا ملا محمد امین راستی گفت: وحدت و انسجام ملی و اسلامی، رمز اقتدار انقلاب اسلامی است و دشمنان اسلام این نقطه قوت را هدف گرفته‌اند.وی افزود: این حادثه تروریستی و شهدای شیعه و سنی و کرد و گیلانی و نهاوندی آن نشان داد که دشمنان اسلام در مسیر دشمنی با اقتدار و عظمت اسلام حاضر به هر جنایتی هستند و مذهب و قومیت برای آنان مهم نیست.

ماموستا راستی ادامه داد: استکبار و صهیونیسم هنوز این واقعیت را درک نکرده‌اند که ملت ایران با تقدیم هر شهید مصمم‌تر از همیشه برای دفاع از انقلاب و اسلام در صحنه حضور خواهد یافت.

 هلاکت عاملان اصلی

روز گذشته خبرگزاری‌ها از به هلاکت رسیدن 2 نفر از عاملان اصلی حادثه تروریستی سنندج خبر دادند و نوشتند که بقیه نیز تحت تعقیب هستند.

ایرنا نیز به نقل از ایرج حسن‌زاده، رئیس شورای اطلاع‌رسانی استان خبر به هلاکت رسیدن عاملان اصلی حرکت تروریستی عصر پنجشنبه شهر سنندج را منتشر کرد. حسن‌زاده از تحت تعقیب بودن دیگر عوامل این حرکت تروریستی خبر داد و افزود: با سرعت و انسجام لازم انتظار مردم را که همان دستگیری و مجازات عاملان پنهان و آشکار این جنایت است، پاسخ خواهیم داد

کد خبر 117983

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز