گروه شهری: معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از درنظر گرفتن اعتبار 20 میلیارد تومانی در مدیریت شهری پایتخت برای تجهیز، زیباسازی و نوسازی مدارس شهر تهران در سال‌جاری خبر داد.

سید محمد هادی ایازی با اشاره به تدابیر گسترده شهرداری تهران برای پوشش فعالیت‌های فرهنگی در مدارس شهر تهران، به مشکلات موجود در ساختار فیزیکی مدارس اشاره و تصریح کرد: مسئله مشکلات مدارس شهر تهران به‌صورت مستقیم به وزارت آموزش و پرورش مربوط می‌شود و مسئولان مربوطه، مکلف هستند بنا بر قانون، نسبت به رفع مسائل مدارس اقدام کنند اما شهرداری تهران به‌منظور کمک به زیباسازی و نوسازی مدارس به این مسئله ورود پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه زیباسازی و نوسازی مدارس جزء وظایف شهرداری تهران به‌شمار نمی‌رود، اظهار داشت: در حال حاضر مدارس شهر تهران با مشکلات فیزیکی بسیار زیادی از جمله در رنگ آمیزی، سقف و تجهیزات موجود روبه‌رو هستند که کمک شهرداری در این زمینه بسیار تاثیر‌گذار بوده است.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران به اقدامات مدیریت شهری در این زمینه اشاره و خاطرنشان کرد: شهرداری تهران در سال 1389 اعتباری بالغ بر 20میلیارد تومان برای مدارس پایتخت درنظر گرفته است که خوشبختانه بخش عمده‌ای از این اعتبارات در 6 ماهه نخست هزینه شده است تا مدارس برای سال تحصیلی جدید و حضور دانش‌آموزان در کلاس‌های درس آماده شوند. ایازی ابراز امیدواری کرد که با ایجاد مدیریت واحد شهری، تعامل و همکاری بیشتری میان سیستم آموزشی و مدیریت شهری ایجاد شود.

کد خبر 117167

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز