همشهری آنلاین: رئیس کمیته بین‌الملل فدراسیون فوتبال گفت صداوسیمای ایران باید حق پخش تلویزیونی دیدار ایران و برزیل را خریداری کند. تاکنون 100 کشور برای پخش این بازی ابراز تمایل کرده‌اند.

عباس ترابیان

عباس ترابیان در گفت‌وگو با ایسنا، در پاسخ به این سوال که آیا اسپانسر برزیل برای حق پخش تلویزیونی بازی ایران و برزیل رقمی را اعلام کرده است، گفت: قطعا تلویزیون ایران برای پخش این بازی باید پولی را بپردازد که من درباره‌ این رقم چیزی نمی‌دانم اما نکته‌ای که وجود دارد این است که ارقام منتشر شده صحیح نیست. ضمن اینکه فدراسیون فوتبال هم مذاکره‌ای را با صداوسیما نداشته است.

 وی با رد دخالت‌های سیاسی در برگزاری دیدار ایران برابر برزیل گفت: من به شدت این مساله را تکذیب می‌کنم. از رسانه‌ها می‌خواهم شیرینی این اتفاق را از بین نبرند. این بحثی بوده که بین دو ایجنت، یکی به نمایندگی از فدراسیون فوتبال ایران و یکی هم به نمایندگی از فوتبال برزیل انجام گرفته است. ما در مذاکرات‌مان بر روی نتایج اخیر تیم ملی و جهش هفت پله‌ای در رده‌بندی فیفا تاکید داشتیم و همین مساله باعث شد طرف مقابل بپذیرد که با تیم ایران بازی کند. بنابراین برگزاری دیدار ایران و برزیل تنها به دلیل مناسبات ورزشی انجام خواهد گرفت.

 پیش از این یکی از مسئولان فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرده بود، رقم حق پخش دیدار ایران برابر برزیل 6 میلیارد تومان است.

 تا به حال بیش از 100 کشور، برای پخش بازی ایران و برزیل ابراز تمایل کرده‌اند.

کد خبر 117156
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز