دوشنبه ۵ مهر ۱۳۸۹ - ۱۱:۰۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: شرکت آلمانی Hasselblad اعلام کرده است که تا سال 2011 میلادی، دوربین دیجیتال 200 مگاپیکسلی خود را وارد بازار می‌کند.

دوربین شرکت آلمانی Hasselblad

به گزارش ایتنا، شرکت آلمانی Hasselblad که اغلب دوربین‌های دیجیتالی با امکانات معمولی تولید می‌کند و تخصصی در طراحی دوربین‌های دیجیتالی حرفه‌ای ندارد، لنز جدید 200 مگاپیکسلی خود را روی قاب مدل قبلی دوربین خود قرار خواهد داد و تا سه ماهه نخست سال 2011 میلادی به طور رسمی در بازار به فروش می‌رساند.

گفتنی است معمولا" دوربین‌های تولید شده توسط این شرکت دارای کیفیت متوسط هستند و سرعت پایینی در عکس برداری و تحلیل عکس به صورت دیجیتالی دارند، بر این اساس گفته می‌شود دوربین 200 مگاپیکسلی این شرکت می‌تواند بیشتر به صورت یک جنس تزیینی مورد استفاده قرار گیرد.

به گفته کارشناسان، سرعت پایین در عکس‌برداری و همچنین وضوح تصویر فوق‌العاده بالایی که در این لنز به کار گرفته شده باعث می‌شود که عکس برداری از یک صحنه معمولی با این دوربین 200 مگاپیکسلی نزدیک به 30 ثانیه زمان لازم داشته باشد.

با این وجود مسئولان این شرکت آلمانی امیدوارند این دوربین 200 مگاپیکسلی بتواند در برخی از کاربری‌های اداری و تجاری مورد استفاده قرار گیرد و فناوری‌های موجود در این دوربین بتواند رضایت کاربران را جلب کند.

حجم بالای تصاویر ذخیره شده از طریق عکس برداری با این دوربین و همچنین زمان زیادی که به منظور عکس برداری با این دوربین هدر می‌رود، منبع انرژی این دوربین را نیز به سرعت تخلیه می‌کند و این امر می‌‌تواند مشکلات زیادی را برای کاربران این نوع دوربین‌ها به همراه داشته باشد.

کد خبر 117020
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز