یکشنبه ۲۱ شهریور ۱۳۸۹ - ۲۰:۲۷
۰ نفر

محمدرضا جمالی: مصطفی را وعده کرد الطاف حق/ گر بمیری تو، نمیرد این سبق/من کتاب و معجزت را حافظم/بیش و کم کن را ز قرآن رافضم

اقدام موهن اهانت به قرآن کریم و سوزاندن قرآن در محل ویرانه‌های مرکز تجارت جهانی در نیویورک توسط عده‌ای افراطی و بدون ممانعت مسئولان امنیتی و انتظامی آمریکایی، یادآور جنگ‌های صلیبی است که غربیان علیه مسلمانان راه‌انداختند.

سیاست‌های اسلام‌هراسی که با حادثه مشکوک 11 سپتامبر رقم خورده است، اگرچه برای مقابله با اسلام و گسترش آن به‌راه افتاد و بوش حملات خود به کشورهای اسلامی منطقه را جنگ صلیبی اعلام کرد اما آمارها گویای آن است که رشد اسلامگرایی و گسترش این دین آسمانی در آمریکا و اروپا حیرت‌انگیز است و از شروع تبلیغات اسلام‌هراسی تاکنون بیش از 50 درصد نسبت به گذشته درخواست ساخت مساجد در آمریکا داده شده است؛ چراکه خداوند حافظ و نگهدار کتاب قرآن و دین اسلام است.

در صدر این گفتار اگرچه ابیاتی از مولانا ناظر به حفاظت الهی از کتاب خود و جلوگیری از هرگونه تحریف است اما در مفهوم کلی می‌توان گفت که خداوند حکیم خود حافظ و نگهدار کتاب قرآن است و تعدادی جاهل صلیبی‌مسلک که در رؤیای جنگ‌های صلیبی خواب‌های شیرین می‌بینند، فکر می‌کنند می‌توانند با اینگونه اقدامات سد راه اسلامگرایی و ترویج معارف قرآنی شوند.

اقدام موهن قرآن‌سوزی یقینا در جهت عکس عمل می‌کند و به فراگیری و زنده‌تر شدن این کتاب آسمانی منجر خواهد شد چراکه اگر قرآن زنده و مؤثر نبود این‌همه دشمنی و کینه از جانب مسیحیان صهیونیست نسبت به آن معنا نداشت. اقدام قرآن‌سوزی در کارنامه دولتی ثبت شد که با شعار تغییر آمده بود و همچنان ادعای دمکراسی و آزادی مذاهب و عقاید به‌عنوان ارزش‌های کشور آمریکا مطرح است و دائم روی آن تبلیغات گسترده می‌شود! اما اوباما و هیأت حاکمه آمریکا نشان داد که چون بوش بازیچه صهیونیست‌هاست و این مسیحیان صهیونیست هستند که مقدرات امور آمریکای به‌ظاهر آزاد را تعیین می‌کنند.

همچنان آزادی از نوع آمریکایی در گوانتانامو و زندان ابوغریب و قرآن‌سوزی و ممانعت از ساخت مسجد و کشتار زنان و کودکان در مجلس عروسی در افغانستان و تجاوز به دختران معصوم در عراق و ساقط کردن هواپیمای مسافربری در خلیج‌فارس و چراغ سبز نشان دادن به صرب‌ها در بوسنی و اشغال کشورهای اسلامی افغانستان و پاکستان و پادگان کردن پاکستان و تأسیس و ایجاد و کمک به افراطیون طالبان و القاعده و... تجربه می‌شود.

همان وعده پر از سرابی که می‌خواست دمکراسی به مسلمانان هدیه بدهد اما امروز نه‌تنها از دمکراسی خبری نیست، بلکه قتل و غارت و خشونت دستاورد آمریکا در منطقه برای مسلمانان است که در تازه‌ترین دستاورد آمریکا برای مسلمانان باید شاهد اهانت به عزیزترین، شریف‌ترین و گرانبهاترین سرمایه خود باشند تا عمق عقده و حقارت صلیبیون را در رؤیای جنگ صلیبی شاهد باشند. البته دشمنان قرآن کر و کور و احمقند و از فهم بی‌بهره‌اند و آینده، بهتر ثابت خواهد کرد.

کد خبر 115937

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز