همشهری آنلاین: رئیس جمهور در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران گفت: از زمان اعلام روز قدس تا امروز رژیم صهیونیستی در سراشیبی سقوط قرار گرفته است

احمدی نژاد

به گزارش واحد مرکزی خبر احمدی نژاد در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران با بیان این که ماه رمضان و لیالی قدر فرصتی است تا بهترین توشه ها را از معرفت، توجه و توسل ذخیره کنیم، گفت:‌ شب‌های قدر، شب‌های تعیین سرنوشت و زمانی است که ملائکه و روح بر امام نازل می‌شوند و تقدیرات عالم را رقم می‌زنند.

 رئیس جمهور گفت: در این شب‌ها ملت مومن و بزرگ ایران و به ویژه جوانان برومند خود را در معرض لطف الهی قرار دادند و مساجد را پر کردند و به ائمه متوسل شدند و برای رفع گرفتاری‌ها و پیروزی مومنان و مستضعفان و ملت‌های آزاده جهان و تعجیل در ظهور مهدی موعود دعا کردند.

احمدی نژاد افزود: در این شب‌ها مردم دعا کردند که خداوند شر مستکبران را به خودشان برگرداند و ملت مظلوم فلسطین را یاری و نصرت دهد و عزت جمهوری اسلامی ایران و رهبری گرانقدر را روز افزون کند.

 رئیس جمهور گفت: باید تلاش کنیم آنچه را که در ماه رمضان ذخیره کرده‌ایم برای خودمان حفظ کنیم و از خداوند بخواهیم که حالت معنوی شب‌های قدر را برای ما مستمر بدارد.

احمدی نژاد با بیان این که روز قدس روز سرنوشت است، گفت: با نگاهی به صحنه جهان می‌بینیم که یکصد سال قبل مستکبران از غفلت تاریخی ملت‌های منطقه و مسلمان استفاده کردند و با زور سلاح و با کشتار، رژیمی جعلی را در سرزمین‌های دیگران تاسیس کردند.

 رئیس جمهور گفت:‌ به خصوص در60سال اخیر و پس از به اصطلاح به رسمیت شناخته شدن این رژیم منحوس در سازمان ملل متحد، بزرگ‌ترین جنایات تاریخی در منطقه ما و در سرزمین فلسطین اتفاق افتاد.

 وی اضافه کرد: میلیون‌ها نفر آواره شدند و هنوز در آوارگی بسر می‌برند و صدها هزار نفر در آرزوی ایمن شدن و بازگشت به وطن از دنیا رفتند.

احمدی نژاد گفت: به جای میلیون‌ها آواره، میلیون‌ها نفر را با فریب و دروغ به فلسطین آوردند و جای آنها اسکان دادند.

 رئیس جمهور افزود: آنها اعلام کردند هدفشان از تاسیس این رژیم تصرف از نیل تا فرات یعنی اشغال همه سرزمین‌های اسلامی و منطقه است.

احمدی نژاد گفت: در طول60 سال همه را تهدید کردند و ملتی نیست که از تهدید آنها در امان باشد.

 رئیس جمهور در ادامه سخنانش گفت: صهیونیست‌ها پنج جنگ بزرگ به راه انداختند و دهها هزار نفر را کشتند و صدها هزار نفر را بی‌خانمان کردند.

 محمود احمدی نژاد افزود: همه سرزمین این رژیم جعلی اشغالی است و تنها رژیمی است که با اعلام قبلی شخصیت‌های فلسطینی و شخصیت‌های آزاده جهان را ترور می کند و برای ترور خود مرز جغرافیایی و سیاسی نمی‌شناسد.

 وی با بیان اینکه صهیونیست‌ها مردم را در خانه خود اسیر می‌کنند، می‌کشند و آنها را آواره می‌کنند، گفت: آنها خانه‌ها را روی سر مردم و زن‌ها و بچه‌ها تخریب می‌کنند، همه مرزهای انسانی را زیرپا گذاشتند و هیچ اصلی از اصول انسانی پیش آنها محترم نیست.

 رئیس جمهور افزود: آنها از بمب‌های ممنوعه استفاده می‌کنند، آب، غذا و دارو را به روی مردم و زنان و بچه‌ها می‌بندند و آثار اسلامی و میراث فرهنگی را تخریب می‌کنند.

احمدی نژاد با اشاره به اینکه صهیونیست‌ها به کشتی حامل کمک‌های انسانی در آبهای آزاد که همه برای حرکت در آن آزادند حمله می‌کنند، می‌کشند و اسیر می‌گیرند، گفت: آنها ملتها را تحقیر می‌کنند، می‌گویند می‌خواهند حکومت یهود برپا کنند، نه حکومت دین یهود؛ حکومت قوم یهود و نه حتی قوم یهود بلکه به نام یهود اما به کام عده‌ای صهیونیست بی آبرو.

 وی صهیونیست‌ها را نماد نژادپرستی دانست و افزود: آنها رسما می‌گویند که قوم یهود برتر از دیگران است، البته خود یهود بهانه است و این قوم نخستین قربانی صهیونیست‌های بی‌فرهنگ است.

 رئیس جمهور گفت: آنها در زمین فساد می‌کنند، گسترده‌ترین تخریب فرهنگی و گسترش مفاسد اخلاقی به دست صهیونیست‌ها انجام می‌شود و هیچ فرهنگ انسانی از تخریب آنها در امان نیست.

احمدی نژاد افزود: همه در تهدیدند و آنها پیروزی، آقایی و دوام خود را در تخریب فرهنگ و بی‌هویتی ملتها جستجو می‌کنند.

 وی با طرح این سوال که در نقطه مقابل ببینید حامیان آنها و برپاکنندگان این رژیم چه رفتاری دارند، گفت: امروز همه دنیا فهمیده است که سران دول غربی از صهیونیستها به طور مطلق حمایت می‌کنند.

 رئیس جمهور افزود: کسانی که در موضوعات حقوق بشر اگر در یک نقطه از دنیا ماموری در خیابان تنه‌اش به تنه کسی بخورد جیغ بنفش می‌کشند و سروصدا می‌کنند، سالانه دهها قطعنامه علیه ملت‌ها صادر می‌کنند اما در برابر جنایات رژیم صهیونیستی ساکتند.

 احمدی نژاد با بیان اینکه آنها همه خباثت‌های صهیونیست‌ها را توجیه و تاریخ را تحریف می‌کنند، گفت: جنگ دوم جهانی پیش روی ماست و با بی‌شرمی حوادث جنگ را تحریف می‌کنند و اجازه تحقیق به دانشمندان نمی‌دهند.

 رئیس جمهور افزود: زشت‌ترین اقدامات قرون وسطی را در حمایت از این رژیم احیا و بدعت گذاری کردند.

 رئیس جمهور گفت: متاسفانه سران دول غربی ملت‌های خودشان را تحریم می‌کنند، نمادهایی به نام هولوکاست درست کرده اند و معلم ها باید دانش آموزان را و نسل‌های پی درپی را پای این نمادها ببرند و سخنرانی کنند و پدران این نسل‌ها را جنایتکار و بدهکار به صهیونیست‌ها معرفی‌کنند.

 احمدی نژاد گفت:‌ زشت‌ترین کار تاریخ را انجام داده‌اند و به بهانه جنایت احتمالی و به بهانه یک دروغ سرزمین دیگران را اشغال کردند.

 رئیس جمهور افزود: در واقع به بهانه اتفاقی که در اروپا افتاد از جیب دیگران و از جان و مال و سرزمین دیگران می‌خواهند جبران کنند و امروز شرایط کشورهای اروپایی و امریکایی و امریکای شمالی به گونه‌ای است که هر کس بخواهد رئیس جمهور، وزیر، نماینده مجلس بشود باید صهیونیست‌ها وی را گزینش کنند.

 وی اضافه کرد: چهار سال قبل یکی از مشاوران ویژه من که به کشوری اروپایی سفر کرده بود و با یکی از روسای به اصطلاح قدرتمند اروپایی که از نسل قبل بود و جنگ را تا حدودی دیده بود جلسه داشت وقتی جلسه تمام شد آن مسئول اروپایی تقاضای ملاقات خصوصی کرد و در ملاقات خصوصی به مشاور ویژه من گفته بود که به فلانی یعنی بنده بگو که این قدر علیه صهیونیست‌ها صحبت نکنم.

احمدی نژاد ادامه داد: مشاور ویژه بنده نیز از وی پرسیده بود چرا و این موضوع چه ربطی به شما دارد که آن مسئول اروپایی نیز در جواب می‌گوید وقتی احمدی نژاد درباره صهیونیست‌ها صحبت می کند ما اینجا شرمنده می‌شویم و تحت فشار قرار می‌گیریم.

 رئیس جمهور با اشاره به نفوذ صهیونیست‌ها در شرکت‌های اروپایی و آمریکایی گفت: صهیونیست‌ها در قریب به اتفاق شرکت‌های اروپایی و آمریکایی شریکند و هنوز مالیات و باج می‌گیرند و بعد از60 و چند سال از جنگ دوم جهانی اخیرا آمدند و علیه کشوری نسبتا مستقل در شمال اروپا ادعا کردند که آقا از کسانی که در جنگ مردند در بانک‌های شما حساب داشتند و باید پول‌های ما را برگردانید و فشار آوردند و چند میلیارد دلار از حساب ملت برداشتند و اینها به باج خواهی صهیونیست‌ها تن دادند.

 وی گفت: تا امروز بیش از 1500 میلیارد دلار از جیب ملت‌ها به این رژیم منحوس کمک و این رژیم را به بمب اتم و انواع سلاح‌های کشتار جمعی مجهز کردند.

  احمدی نژاد اضافه کرد: شعار دموکراسی خواهی و آزادی و حقوق بشر سر می‌دهند اما وقتی پای رژیم صهیونیستی می‌آید همه این حرف‌ها تعطیل است و معنا ندارد و به او اختیار مطلق داده‌اند.

 رئیس جمهور در ادامه گفت:‌ یکی دیگر از کارهای زشتی که کردند این بود که این رژیم جعلی را عضو سازمان ملل متحد کردند و او را به رسمیت شناختند و زشت‌تر از آن اینکه در یک کار نادر قطعنامه دادند که کسی حق ندارد در باره هولوکاست حرفی بزند و آن را زیرسوال ببرد و اگر زیر سوال برد محکوم است و این کار را روسا و مدیران دولتهای غربی انجام دادند.

 احمدی نژاد افزود:‌ زشت‌تر از آن این که تنظیم رابطه خودشان را با ملت‌ها و دولت‌ها با به رسمیت شناختن و همکاری داشتن با این رژیم صهیونیستی منوط کردند.

 وی گفت:‌ سوال ما این است که چرا این طور است و چرا این قدر جنایت می‌کنند و چرا محدودیت ندارد و چرا دولت‌های غربی به طور مطلق و تا حد برباد دادن آبرو و حیثیت ملت‌های خودشان از او حمایت می‌کنند.

 رئیس جمهور تصریح کرد: به نظرم برای شما و تا حدودی برای اکثریت ملت‌های عالم امروز پاسخ این سوال روشن شده و باور ما این است که هدف از تاسیس رژیم صهیونیستی ادامه دوران استعمار است؛ البته این بار با وحدت استعمارگران چرا که قبلا استعمارگران استعمار می‌کردند و مرزهای درگیری و رقابت و کشتار با هم داشتند و آرزوی تاریخی آنها تسلط داشتن بر جهان بوده است و با تاسیس رژیم صهیونیستی همه روی این رژیم اتفاق کردند.

 رژیم صهیونیستی ، در سراشیبی سقوط

 رئیس جمهور در ادامه سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه تهران گفت: با پیدایش انقلاب شکوهمند اسلامی در ایران و حرکت امام و ملت از زمان ایجاد روز قدس تاکنون رژیم صهیونیستی در سراشیبی سقوط قرار گرفته است.

 محمود احمدی نژاد افزود: حامیان رژیم صهیونیستی برای چپاول جهان از طریق این رژیم جعلی همه اختلافات خود را کنار گذاشته و متحد شده‌اند. وی گفت: آنان در مهمترین نقطه جهان حضور یافته اند زیرا تسلط بر منطقه خاورمیانه مقدمه تسلط بر جهان است.

 احمدی نژاد افزود: آنها این رژیم را به عنوان ابزار سلطه بر جهان تاسیس کردند و حاضرند هر هزینه‌ای پای آن بدهند.

 رئیس جهمور گفت: امروز این رژیم و اندیشه صهیونیستی محور وحدت استعمارگران در برابر ملت‌ها و فرهنگ‌های انسانی و متعالی است .

 احمدی نژاد افزود: حامیان رژیم صهیونیستی در هر موضوعی که اختلاف داشته باشند در باره حمایت از رژیم صهیونیستی اتفاق نظر دارند.

 وی با اشاره به مقاله یک استاد دانشگاه آمریکایی گفت: این فرد اعلام کرده است که ما هر گونه مقدسات خود را از جمله خدا،‌کتاب الهی، پیامبران و اخلاق را زیرپا گذاشته‌ایم و فقط اندیشه و رژیم صهیونیستی را به عنوان محور قدسی برای خود نگه داشته‌ایم.

 احمدی نژاد افزود: برای آنان قداست رژیم صهیونیستی بالاتر از خداوند است و این مطلب را به طور رسمی نیز اعلام کرده‌اند و می‌گویند شما هرچه می‌خواهید به ما بگوئید اما به صهیونیست‌ها چیزی نگوئید.

 رئیس جمهور گفت:‌ تسلط بر قدس از جمله آرزوهای استعمارگران غربی بوده است و در چند صد سال اخیر به این منطقه هجوم آوردند اما با مقاومت فرزندان رشید فلسطینی روبرو و از این منطقه رانده شدند.

 احمدی نژاد افزود: استعمارگران غربی این بار از یک خواب و غفلت تاریخی و خیانت برخی عناصر استفاده و با دروغ این سرزمین را اشغال و این رژیم تقلبی را برپا کردند.

 وی گفت: صهیونیست‌ها در حقیقت نماد و تجلی اندیشه مادی و فلسفه لیبرالیستی هستند و امروز نهایت رفتار دنیای مادی را باید در فلسطین و رفتار رژیم صهیونیستی جستجو کرد.

 رئیس جمهور با بیان این پرسش که باید دید اکنون در چه وضعی هستیم؟ افزود:‌ سی سال قبل چه هیاهویی برپا کردند و جنایتکاران را مظلوم و صلح طلب جلوه دادند و هیمنه و افسانه شکست ناپذیری درست کردند و همه را سرجای خود نشاندند و سوریه را نیز که به عنوان خط مقدم ایستاده بود تحت فشار قرار دادند و تقریبا همه ساکت شده و این رژیم را به رسمیت شناخته بودند.

 احمدی نژاد گفت:‌ اربابان این رژیم کم کم خود را برای جشن تسلط سیصد ساله آماده می کردند و آرام آرام مطمئن می‌شدند که دیگر مقاومت و فریادی علیه آنان نیست و همه این مسئله را پذیرفته و تسلیم شده‌اند.

 رئیس جمهور افزود:‌ اگر درباره رژیم صهیونیستی نیز با کسی حرفی می‌زدیم می‌گفتند که باید این مسئله را پذیرفت زیرا واقعیت است.

 وی گفت: اما امام خمینی (ره) و انقلاب امام آمد و ملت ایران حرکت و بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران روز قدس را در دفاع از مظلومان فلسطین برپا کرد.

 امروز اختیار دست ملت فلسطین است

 رئیس جمهور در ادامه سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه تهران گفت: امروز اختیار دست ملت فلسطین و رژیم صهیونیستی در سراشیبی سقوط قرار گرفته است.

 احمدی نژاد افزود: دست به هر کاری برای نجات این رژیم زدند اما موفق نشدند چند دور گفتگو کردند، وعده دادند، سازش کاران را به پای میز کشاندند، در باغ سبز نشان دادند، سرابی را تصویب کردند، مشکل حل نشد.

 وی گفت: به لبنان حمله کردند که هیمنه خود را بازسازی کنند، مشکل حل نشد، به غزه حمله کردند خود را بازسازی و تثبیت کنند مشکل حل نشد.

 رئیس جمهور در ادامه گفت: عزیزان بدانید، دنیا بداند امروز فلسفه وجودی این رژیم زیرسوال رفته دروغ بزرگ افشا شده است، قرار بود این رژیم منافع آنها را تامین کند اما الان چه شده است؟ قرار بود از نیل تا فرات را بگیرد الان چه شده است؟

احمدی نژاد خاطرنشان کرد: الان برای حفظ خودش دور خود دیوار می‌کشد و حامیان او برای حفظ او به منطقه ما لشکرکشی می‌کنند. امروز خرج این رژیم از دخل آن برای بانیان آن بیشتر شده است.

 رئیس جمهور تصریح کرد: امروز دوباره آمده اند می گویند می‌خواهیم گفتگو کنیم سوال ما این است که چه کسی می‌خواهد گفتگو کند آنهایی که می‌خواهند گفتگو کنند از چه کسی نمایندگی دارند، نماینده ملت فلسطین چه کسی است؟ آنکه صحبت می‌کند از کجا این نمایندگی را به دست آورده است، درباره چه صحبت می‌کند، درباره سرزمین فلسطین؟!

  احمدی نژاد گفت:‌ چه کسی حق دارد قطعه‌ای از سرزمین فلسطین را به دشمن بفروشد؟ من اینجا اعلام می‌کنم نه ملت فلسطین نه ملت منطقه اجازه نخواهند داد هیچ کس حتی یک وجب از سرزمین فلسطین را به دشمنان ببخشد.

 رئیس جمهور افزود: درباره چه موضوعی می‌خواهند صحبت کنند؟ خانه شما را اشغال کرده می‌گوید بنشینیم صحبت کنیم، درباره چه می‌خواهد صحبت کند اگر بناست صحبت واقعی انجام شود باید بروند بیرون و بعد بنشینند صحبت کنند.

 وی خاطرنشان کرد: در چه فضایی می‌خواهد صحبت کند؟ هر روز مردم را می‌کشد، خانه‌ها را خراب می‌کند، چنگ و دندان نشان می‌دهد، اعلام می‌کند هدف ما از گفتگو، تمسخرکردن ملت فلسطین است. بازی دادن ملت فلسطین است.

 رئیس جمهور گفت: در چه فضایی می‌خواهید گفتگو کنید؟ چه کسی می‌خواهد میانجی شما شود؟ آن کسانی که به عنوان میانجی آمده‌اند خودشان شریک دزدند خودشان پایه گذاری کردند خودشان حمایت کردند، چطور می‌توانند میانجی شوند چطور می‌توانند فضای عادلانه ایجاد کنند.

احمدی نژاد افزود:‌آدم تعجب می کند البته به نظر می رسد که اصرار آنها برای گفتگو، سه هدف را دنبال می کند، اول انتخابات آمریکاست، متاسفانه در دموکراسی لیبرال قدرت حرف اول را می زند برای رسیدن به قدرت هر کاری می شود کرد؛ حتی می شود لشکرکشی کرد و یک میلیون نفر از مردم عراق را کشت برای انتخابات. می شود بمب گذاری کرد، می شود گروه های تروریستی، سازمان داد برای رای، می شود به صهیونیست ها سجده کرد که می کنند.

احمدی نژاد افزود: امروز انتخابات دارند می‌خواهند بگویند ما یک کاری و تغییری ایجاد کردیم یک گام به جلو رفتیم آدم تاسف می‌خورد بعدا می‌خواهند بر جهان حکومت کنند چه حکومتی می‌خواهید بکنید گیرم که انتخابات را بردید که به احتمال زیاد می‌برید نیازی به این کثافت کاری ها ندارید بعد چکار می کنید با ظلم، با دروغ، با خیانت و ضایع کردن حق ملت.

 رئیس جمهور اضافه کرد: می‌خواهید انتخابات را ببرید بعد می‌خواهید چه بکنید. معلوم است بعدش هم همین است بعد آن هم ظلم و خیانت است، از کوزه برون همان تراود که در اوست، رای ای که حاصل دروغ است جز در کار دروغ بکار نخواهد رفت، رای ای که حاصل جنایت است جز در مسیر جنایت نخواهد رفت.

 احمدی نژاد گفت: هدف دوم آنها ایجاد فرصتی برای رژیم صهیونیستی است این رژیم امروز در بن بست است از درون دچار مشکل است، می خواهد یک فرصت درست و خودش را بازسازی کند و البته هدف سوم به نظر می رسد دادن بهانه برای سرکوب بیشتر فلسطین و احیانا همه کشورهای همسایه است اما معلوم است که این مذاکرات شکست خورده است اصلا این مذاکرات مرده به دنیا آمده است مبنایی برای مذاکرات وجود ندارد.

 احمدی نژاد افزود: وقتی که به اصل موضوع به حقوق ملت فلسطین و واقعیت‌های منطقه توجه نشود معلوم است که این مذاکرات شکست خورده است.

 وی گفت: من با صدای بلند اعلام می کنم سرنوشت فلسطین در فلسطین و از خلال مقاومت مردم فلسطین و نه در واشنگتن، پاریس و لندن تعیین خواهد شد.

 رئیس جمهور افزود: نیاز به دخالت کسی ندارد این مذاکرات شکست خورده است اصلا جایی ندارد درباره چه چیزی می خواهند مذاکره کنند، چیزی در دستشان نیست صهیونیست ها که دارند می روند، آن بنده خدا هم که رفته نشسته، یک اسیر است.

احمدی نژاد گفت: امروز اختیار دست ملت فلسطین است و رژیم صهیونیستی در سراشیبی سقوط قرار گرفته است و من به صدای بلند اعلام می کنم این ترفندها و ترفندهای بالاتر و شرارت های بعدی هرگز نخواهد توانست رژیم صهیونیستی را نجات دهد.

 سرنوشت فلسطین از طریق گفتگو با اشغالگران تعیین نمی‌شود

 رئیس جمهور در ادامه سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه تهران گفت: سران رژیم صهیونیستی در پی جنایات جدید هستند.

  احمدی نژاد افزود: خیلی روشن است که جنایات جدید، انان را نجات نخواهد داد، جنایتهای جدید فقط سقوط رژیم صهیونیستی را تسریع و جلو خواهد انداخت. وی گفت: انان اگر راست می گویند اجازه دهند که از مردم از محدوده رژیم صهیونستی خارج شوند.

 رئیس جمهور ادامه داد: شما اطلاع دارید، عده زیادی در صف خروج از حاکمیت رژیم صهیونیستی هستند و انها برای خروج از فلسطین اشغالی،کسانی که را با وعده و وعید اورده بودند، امروز مالیات های سنگین وضع کردند ،تمام خرج های 20 ساله و 30 ساله و 50 ساله را حساب می کنند، خرج امنیت، امور اجتماعی، اقتصاد و همه را صورت حساب می کنند و می گویند اینها را باید بدهی اگر می خواهی از این سرزمین بیرون بروی.

 رئیس جمهور گفت: عزیزان من حقیقت این است که حزب صهیونیست ها رسوا و امروز پته صهیونیست ها روی اب ریخته شده است.

 احمدی نژاد افزود: صهیونیست‌ها حزب سیاسی بسیار پیچیده و ضد انسانی هستند که بر رسانه، ثروت، مراکز قدرت غربی مسلط شده‌اند.

 وی با بیان این که درباره حزب صهیونیست ها دو نظریه وجود دارد گفت: یک عده می‌گویند این حزب صهیونیست ساخته و پرداخته خود غربی‌هاست، ابزار دست و بهانه سلطه انهاست.

 وی افزود: عده‌ای هم می گویند، خیر، حزب صهیونیست بر مراکز قدرت غربی مسلط شده و انها را به اسارت گرفته است؛ هر کدام از این‌ها باشی نتیجه یکی است ما خروجی را می‌بینیم، این وضع امروز است.

 رئیس جمهور خطاب به مردم فلسطین گفت: افرین بر شما، روی عدالت خواهان را سفید کردید، بدانید که تنها راه احقاق حق و حقوق ملت فلسطین ایستادگی است، انها از مقاومت فلسطین در هراسند.

احمدی نژاد افزود: سرنوشت فلسطین از طریق گفتگو با دشمنان اشغالگر تعیین نمی شود، سرنوشت فلسطین با مقاومت و ایستادگی ملت بزرگ فلسطین تعیین خواهد شد. رییس جمهور گفت: به انها می گویم وعده خدا حق است، پیروزی نزدیک است البته مقاومت سخت است.

 وی گفت: ما از حال مردم غزه اگاهیم ملت ایران باملت فلسطین ابراز همدردی و همراهی می‌کند، جنس سختی های انها را به خوبی می شناسد ، اما تحقق اهداف بزرگ جز از مسیر عبور از دل سختی ها ممکن نیست.

احمدی نژاد خطاب به ملت های منطقه هم گفت: ملت های منطقه امروز ثمره مقاومت را دارند می چشند.

 مستکبران ، ببرهای کاغذی‌اند

 رئیس جمهور گفت: ملت های منطقه امروز ثمره مقاومت را می چشند و عزت و عظمت در ایستادگی است.

 احمدی نژاد در ادامه سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه تهران افزود: قدرت در دست ملت ها و قدرت ملت ها تجلی قدرت خداست و اگر ملت‌های منطقه به صحنه بیایند بزرگترین قدرت های شیطانی هم در برابر آن ها شکست خورده اند.

 وی خطاب به ملت ها گفت: آماده و هوشیار باشید و آمادگی خود را حفظ کنید که در وقت مقرر ، ماموریت نهایی ، اصلی و بزرگ را انجام دهید .

 رئیس جمهور همچنین خطاب به سران کشورهای عربی و اسلامی گفت: از 60 سال ، تجربه بگیرید و از 20 سال گفتگو و مذاکره و ده ها سال عقب نشینی گام به گام عبرت بگیرید با ملت های خود باشید و با ملت های خود روراست باشید.

 احمدی نژاد افزود : شما حق ندارید سر سرنوشت ملت فلسطین که سرنوشت اسلام ، سرنوشت ملت های منطقه و به تعبیری سرنوشت همه بشریت است ، با دشمنان گفتگو و بازی کنید .

 وی ادامه داد : با ملت‌های خود باشید که این جسارت و همیت را ندارید جلوی ملت های تان را نگیرید ، بگذارید آزاده باشند .

 رئیس جمهور گفت: همین ملت‌های منطقه قادرند رژیم صهیونیستی را از صحنه روزگار محو کنند. احمدی نژاد افزود: به جای اینکه به آمریکا و غرب تکیه کنید ، به خدا ، ملت های اسلامی و ارزش های الهی تکیه کنید .

 وی گفت : امروز دولت آمریکا و دولت‌های اروپایی نمی توانند خود را سرپا نگه دارند ،خودشان دنبال نقطه اتکا می‌گردند و در بن‌بست گرفتار شده اند آنوقت شما می خواهید به آنها متکی باشید؟

 رئیس جمهور با طرح این سوال که با اتکا به آنها می خواهید به کجا برسید؟ گفت: البته بعضی‌ها خیلی خوب عمل و با ملت فلسطین همراهی و در مقابل زیاده خواهی غربی‌ها ایستادگی می کنند اما بعضی ها واداده‌اند.

احمدی نژاد ادامه داد : می خواهید رای بیاورید؟ خیال می‌کنید با اتکا به آمریکا می‌توانید رای بیاورید؟ امروز اگر در منطقه و همه دنیا و در هر کشوری انتخابات آزاد برگزار شود، حتما چهره های انقلابی ، ضداستکباری و ضد صهیونیستی رای خواهند آورد.

 وی افزود: بسیاری از دولتمردان مستقل در جلسات به ما می‌گویند حرف‌های ملت ایران حرف‌های ماست و ما این حرف ها را قبول داریم اما شرایط اجازه نمی دهد و رسانه‌ها ، پول و مراکز سیاسی ما در سیطره صهیونیست هاست .

 رئیس جمهور با بیان اینکه البته به فضل الهی این سیطره شکسته است افزود: می‌بینید در آمریکای جنوبی و در کشوری که با فشار آمریکا و صهیونیست ها به دروغ علیه ملت ایران جوسازی و پرونده سازی شده بود و متهم کردند ، امروز رئیس جمهور آن کشور از حقوق ملت ایران دفاع می کند.

 احمدی نژاد اضافه کرد‌: این رئیس جمهور صهیونیست‌ها را محکوم و درباره سلطه صهیونیست‌ها بر شبکه تلویزیونی خودشان ، جلسه افشاگری برگزار می‌کند.

 وی با اشاره به قطع ارتباط برخی کشورها با صهیونیست ها افزود: در این کشورها سفارت رژیم صهیونیستی را اشغال کرده اند و ما به آنها می گوییم محکم باشید و از مستکبران نهراسید.

 رئیس جمهور گفت: اینها ببرهای کاغذی و هیمنه های توخالی‌اند ، اصالتی ندارند و رفتنی هستند . باید باشیم ، دست به دست هم دهیم و ظلم را ریشه کن و عدالت را جایگزین ، دشمن را ریشه کن و برادری را جایگزین کنیم. احمدی نژاد افزود : امروز هرکس از اینها بترسد حتما جزء خسارت دیدگان بزرگ تاریخ خواهد بود .

 سران صهیونیست در دادگاه عدالت ملت‌ها محاکمه می‌شوند

 رئیس جمهور خطاب به برخی دولت‌های غربی و آمریکا که سرنوشت خود را با صهیونیست‌ها گره زده‌اند، گفت: راه حل ملت ایران این است که منشور ملل متحد که خود شما آن را نوشته و تنظیم کرده اید مبنا باشد، یعنی حق تعیین سرنوشت برای ملت فلسطین.

احمدی نژاد در ادامه سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران افزود: این جزو حقوق اساسی و اولیه هر ملت است، اجازه دهید در فلسطین رفراندوم آزاد برگزار شود و خود ملت فلسطین، سرنوشتشان را تعیین کنند.

 احمدی نژاد خطاب به غربی ها گفت: چرا ملت‌های خود را تحقیر می کنید؟ چرا پول ملت ها را به جیب این‌ها می‌ریزید تا آدم بکشند و چرا آبروی ملت هایتان را می‌برید؟

 رئیس جمهور افزود: دست از حمایت از این رژیم بردارید و بدانید که این رژیم رفتنی است و سران صهیونیست دیر یا زود در دادگاه عدالت ملت ها محاکمه خواهند شد.

 وی اضافه کرد: شما اگر خیلی دموکرات هستید در کشورهای اروپایی و آمریکا رفراندوم بگذارید و ببینید آیا ملت های شما راضی هستند که حیثیت آنها را قربانی رژیم صهیونیستی کنید؟

 رئیس جمهور گفت: البته شما این کار را نخواهید کرد چون از نتیجه آن آگاهید و می دانید که ملت های شما با این رفتار مخالفند.

 احمدی نژاد افزود: به شما می گویم بهترین راه اینست که همان گونه که با دغل کاری و مقدمه چینی این رژیم منحوس را آوردید، حالا ببرید. وی گفت: اگر دلتان می‌سوزد، یک تکه زمین یا یکی از کشورهایتان را به آنها بدهید.

 رئیس جمهور افزود: اگر دنبال رابطه عادلانه و پایدار با ملت‌های منطقه هستید باید دست از حمایت رژیم صهیونیستی بردارید و اگر زورتان نمی‌رسد، جلوی ملت هایتان را نگیرید و آنها را محدود نکنید تا ببینید در روز قدس در آمریکا و اروپا چه اتفاقی می افتد.

احمدی نژاد گفت: جلوی رسانه‌ها را نگیرید و اجازه بدهید حرف بزنند؛ خفقان درست نکنید و بگذارید صداها بلند شود.

 وی افزود: به شما اعلام می کنم اگر دست از حمایت برندارید و به این رفتارها ادامه دهید، بدانید هر کس از رژیم صهیونیستی حمایت کند شریک جرم جنایات این رژیم در دادگاه ملت ها خواهد بود.

 رئیس جمهور گفت: صهیونیست ها می‌گویند2500 سال قبل اجداد ما اینجا بوده‌اند، من وارد ماهیت این دروغ نمی‌شوم ولی اگر این منطق را بپذیریم، غربی ها بدانند هیچ مرز جغرافیایی و سیاسی در امان نخواهد بود و حتی مرزهای دولت استکباری آمریکا هم در هم خواهد شکست و اگر این منطق همگانی شود شما بیشتر از دیگران ضرر می کنید.

 وی گفت: من از طرف ملت‌ها به شما می‌گویم، ملت های منطقه بزرگوارند، اگر از رژیم صهیونیستی ابراز برائت کنید و دست از حمایت بردارید و جنایت های صهیونیست ها را محکوم کنید و اجازه بدهید ملت فلسطین و ملت های منطقه خودشان حسابشان را با این رژیم منحوس صاف کنند، ملت های منطقه به شما اجازه جبران خواهند داد.

  روز قدس روز اتحاد همه صالحان ، عدالت طلبان

 رئیس جمهور گفت: اربابان رژیم صهیونیستی نیز توان ذره ای تعرض به کشورمان و حقوق ملت ایران را ندارند.

احمدی نژاد در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه تهران در روز جهانی قدس درباره تهدیدات صهیونیست ها علیه جمهوری اسلامی ایران افزود: آنان هر چند وقت یکبار سر و صدایی راه می اندازند و در رسانه هایشان درباره حمله به ایران و بوشهر می نویسند و برخی این اخبار را تایید و تکذیب می کنند.

 وی گفت: اینگونه رفتارها موجودیت ، ماموریت و هویت این رژیم است اما صهیونیست ها که هیچ ، بلکه اربابان آن نیز کوچک تر از آنند که بتوانند ذره ای تعرض به ایران و حقوق ملت ایران داشته باشند.

 رئیس جمهور افزود: روز جهانی قدس روز اتحاد همه مومنان ، صالحان ، عدالت طلبان ، پاکان و کسانی است که در انتظار حاکمیت عدالت و یگانه پرستی هستند.

 احمدی نژاد گفت: روز قدس روزی جهانی برای برچیدن بساط ظلم و برقراری نظام عادلانه در جهان و روز رفع تحقیر از بشریت است.

 وی با اشاره به تقارن روز قدس با شب قدر افزود: امیدواریم خداوند همه برکات شب قدر را به روز قدس متصل کند و همچنان که این شب ، شب مبارزه با شیاطین است و آنها در غل و زنجیرند ، روز قدس نیز روز مبارزه با شیاطین است.

 رئیس جمهور گفت: شب قدر ، شب پاکی ها و پاکیزگی‌هاست و روز قدس نیز باید روز پاکی‌ها و پاکیزگی‌های جامعه بشری از شر صهیونیست‌ها ، اشغالگری‌ها و زورگویی‌ها باشد.

 احمدی نژاد افزود: همانگونه که شب قدر، شب تجمع دل‌های مومنان و تقویت همدلی و برادری است روز قدس نیز باید روز توجه همگانی به مسئله قدس و روز برادری و همدلی جهانی باشد.

 وی شب قدر را شب آزادی از غل و زنجیرهای نفس و شیطان درون دانست و گفت: به لطف خدا روز قدس نیز روز آزادی فلسطین و جهان از شیاطین بیرونی خواهد بود.

 رئیس جمهور افزود: امیدوارم خداوند در شب قدر بهترین سرنوشت را برای بشریت و مردم فلسطین و ایران رقم زده باشد.

احمدی نژاد گفت : سلام و درود خدا بر امام خمینی(ره) ، آن روح ملکوتی و یاران باوفایش و مجاهدان و مومنان فلسطین که پرچمداران رهایی بشریتند، بر قدس، یگانه پرستی، آزادی ، عدالت، اراده‌های الهی و خون های بر زمین ریخته مظلومان .

 رئیس جمهور افزود: از حضور انقلابی ملت بزرگ ایران و خروش حماسی و همه ملت‌های عالم که امروز به صحنه آمدند و این روز مبارک را به اتفاق همه خداپرستان و آزاد اندیشان گرامی داشتند و آرمان‌های الهی، عدالت، پاکی و عشق و محبت را زنده و حمایت کردند و در کنار مردم فلسطین برای نجات بشر و قدس عزیز ایستادند، صمیمانه تشکر می‌کنم .

 احمدی نژاد گفت: به فضل خدا ، قدس آزاد می‌شود و صهیونیست ها خواهند رفت و عدالت جهانی حاکم خواهد شد.

کد خبر 115277
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز