گروه شهری: مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران با بیان اینکه مهندسی شبکه خطوط در تاکسیرانی محقق شده است، گفت:

حمل ونقل

براساس طرح مهندسی شبکه خطوط علاوه بر بهبود خدمات‌رسانی تاکسیرانی و مشخص شدن وضعیت دقیق ناوگان و خطوط، میزان مسافر در هر خط و منطقه، کمبودها و مازاد حضور و فعالیت تاکسی‌ها در بخش‌های مختلف شهر، نظارت بهتر و دقیق‌تری نیز بر ناوگان تاکسی‌های تهران انجام می‌شود.

پیمان سنندجی با بیان این مطلب اظهار کرد: همچنین با اجرای طرح مهندسی شبکه خطوط این امکان به‌وجود آمد که تا اول مهرماه اطلاعات خطوط، نرخ کرایه‌ها و مسیر خطوط هر منطقه در قالب دفترچه و بروشورهای کوچک در پایانه‌ها، میادین و درب منازل توزیع شود تا شهروندان بدانند در هر منطقه کدام خطوط تاکسیرانی، با چه کرایه‌ای و در کدام مسیرها تردد می‌کنند.

وی ادامه داد: براساس طرح مهندسی شبکه خطوط، با مشخص شدن کمبودها و مازاد حضور و فعالیت تاکسی‌ها در بخش‌های مختلف شهر، خطوط موازی و کم تقاضا، ادغام یا حذف شده‌اند و همچنین در بخش‌هایی نیز افزایش خطوط جدید را داشته‌ایم.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران خاطرنشان کرد: از سوی دیگر ما در شهر تهران حدود 8 هزار و 300 دستگاه ون داریم که بخش زیادی از آنها به‌دلیل عدم‌استقبال شهروندان و نامناسب بودن خطوط، نیمه فعال یا غیرفعال هستند.
وی ادامه داد: براساس مهندسی شبکه خطوط، ساماندهی خودروهای ون نیز در دست اجراست تا بهترین مسیرها برای خدمات رسانی این خودروها انتخاب شود.

سنندجی تاکید کرد: براین اساس پیشنهاد داده‌ایم بخشی از خودروهای ون در اطراف محدوده طرح ترافیک که میزان سفرها در آن بخش‌ها زیاد است، به شهروندان خدمات‌رسانی کنند و همچنین بخشی از خودروهای ون در خطوط منتهی به بزرگراه چمران و خط 4 اتوبوس‌های تندرو مشغول به کار شوند. وی خاطرنشان کرد: در تلاشیم تا برای تک تک خودروهای ون برنامه‌ریزی کرده و مسیرهای مناسب برای خدمات رسانی آنها انتخاب کنیم، ضمن آنکه خودروهای ون به‌عنوان سرویس مدرسه نیز از ابتدای مهرماه به دانش‌آموزان خدمات‌رسانی خواهند کرد.

کد خبر 115134

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز