سه‌شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۷:۳۷
۰ نفر

گروه شهری: مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران با بیان اینکه تمام رانندگان تاکسی باید تحت پوشش بیمه قرار گیرند،گفت:

تمهیدات لازم در این خصوص صورت گرفته است. همچنین از ابتدای تیر ماه تمام رانندگان تاکسی شهر تهران که پلاک خودروی آنها«ت»  است،  به‌صورت رایگان تحت پوشش بیمه عمر و حوادث قرار می‌گیرند.

پیمان سنندجی با بیان این مطلب اظهار کرد: تمهیدات لازم برای آنکه تمام رانندگان زیر 50 سال تاکسی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گیرند فراهم شده است و
 10 درصد هزینه‌های بیمه به‌عنوان یارانه از سوی دولت پرداخت خواهد شد و رانندگان نیز باید 17 درصد از هزینه‌ها را پرداخت کنند.

وی ادامه داد: با تمهیدات درنظر گرفته شده تمام رانندگان تاکسی باید تحت پوشش بیمه قرار گیرند و شرکت‌های خصوصی نیز موظفند اقدامات لازم را جهت بیمه شدن رانندگان خود انجام دهند.مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران اظهار کرد: با تاکید شهردار تهران،

از اول تیرماه تمام رانندگان تاکسی ساماندهی شده که سری پلاک آنها «ت» است به‌صورت رایگان تحت پوشش بیمه عمر وحوادث قرار می‌گیرند و تمام هزینه‌ها در راستای رفع مشکلات و رفاه حال رانندگان تاکسی توسط شهرداری تهران تامین می‌شود.

وی افزود: از اوایل تیرماه رانندگان تاکسی باید به مناطق 22 گانه تاکسی مراجعه کنند تا کارت بیمه عمر و حوادث خود را دریافت کنند که جزئیات نحوه دریافت کارت‌های بیمه عمر و حوادث راننده‌ها متعاقبا اعلام خواهد شد.

سنندجی در ادامه از تحقق بیمه تکمیلی برای رانندگان با سن بالای 50 سال خبر داد و گفت: رانندگان تاکسی که سن آنها بیش از 50 سال است نیز به‌صورت رایگان تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار خواهند گرفت تا بتوانند برای درمان بیماری‌های احتمالی از بیمه استفاده کنند.

کد خبر 109265

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز