همشهری آنلاین: پرسپولیس تهران صدرنشین لیگ برتر باشگاه‌های ایران با تساوی یک بر یک برابر میزبان خود فولاد خوزستان متوقف شد

لیگ دهم

به گزارش ایرنا، دیدار تیم های فولاد خوزستان و پرسپولیس تهران در چارچوب هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در ورزشگاه تختی اهوازبه قضاوت محسن قهرمانی و در حضور بیش از 15 هزار تماشاگر برگزار شد.

پیش از این دیدار تیم فوتبال پرسپولیس با 15 امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار داشت و فولاد خوزستان با 8 امتیاز تیم دهم جدول بود.

پرسپولیس‌ها برای کسب 3 امتیاز و حفظ صدرنشینی خود و بازیکنان فولاد هم برای کسب اولین پیروزی خود پای به میدان گذاشته بودند.در نیمه نخست هر دو تیم بازی پراشتباهی را به نمایش گذاشتند و پاس های غلط متعدد در میانه میدان باعث شد بود تا در 30 دقیقه ابتدایی خطر چندانی بر روی دروازه 2 تیم شکل نگیرد.

عکس از رضا محدث

از دقیقه 30 به بعد این دیدار شکل بهتری به خود گرفت تا در نهایت محمد نوری به زیبایی از پاس غلامرضا رضایی استفاده کرد و در دقیقه 35 گل نخست میهمان را به ارمغان آورد.

در سومین دقیقه از اوقات تلف شده امیدخورج مدافع پیش تاخته فولاد خوزستان از اشتباه بازیکنان حریف به خوبی استفاده کرد و گل مساوی را به ثمر رساند.

در نیمه دوم تیم های فولاد و پرسپولیس با احتیاط فروانی در زمین بازی به حفظ توپ پرداختند تا یک امتیاز این دیدار حساس را به دست آورند.

کد خبر 114958
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز