همشهری آنلاین: سخنگو و مشاور رییس مرکز امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری گفت: در سال همت مضاعف و کار مضاعف، بهتر است رسانه‌ها سهم زنان و خانواده را در اخبار و اطلاع رسانی‌های خود در زمینه نشان دادن چهره واقعی زن ایرانی بیش از پیش ادا کنند.

زنان

به گزارش خبرگزاری ایونا ، مریم ارشدی اظهار داشت: از آنجایی که جریان های مخالف نظام جمهوری اسلامی، همواره برای اعمال فشارهای سیاسی درحوزه بین الملل بر ایران بیشتر از زنان استفاده می کنند، لازم است رسانه ها برای نشان دادن چهره واقعی زن ایرانی فعالیت بیشتری داشته باشند.

وی با اشاره به موضوع ندا آقاسلطان و سکینه محمدی آشتیانی که با وجود جنایتی که انجام داده اند، رسانه های بیگانه از آن به عنوان یک ابزار سیاسی و بین المللی برای جو سازی علیه ایران استفاده می کنند، گفت: در شرایطی که دشمنان نظام همواره مسایل مربوط به زنان در ایران را به دقت رصد می کنند تا با بزرگ نمایی مواردی این چنینی بتوانند کشور را زیرفشار قرار دهند، لازم است رسانه های ما نیز با هوشیاری بیشتر برای مقابله با این نوع هجمه ها نهایت تلاش خود را بکار برند.

سخنگوی مرکز امور زنان با اشاره به موضوع ارتقای مرکز امور زنان و خانواده افزود: وجود مرکز امور زنان دیگر تنها یک نماد اجتماعی و مرکزی برای مقابله با اهرم های فشارهای سیاسی نیست بلکه نیاز امروز جامعه زنان است.

وی ادامه داد: این مرکز باید اقتدار و اختیار بیشتری داشته باشد تا بتواند از دستگاه هایی که زنان و خانواه را حمایت می کنند و در ارتقای توانایی های آنها سهم دارند، نسبت به عملکردشان سوال کند

کد خبر 114638
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز