همشهری آنلاین: 249 نماینده مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه ای از بیانات اخیر مقام معظم رهبری در دیدار روز چهارشنبه با کارگزاران و مسئولان نظام قدردانی کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مجلس شورای اسلامی ، جاسم ساعدی عضو هیات رئیسه مجلس در پایان جلسه علنی روز یکشنبه متن بیانیه را به این شرح قرائت کرد:

در روزهای ماه مبارک رمضان که ماه رحمت و ضیافت الهی برای تقرب همه دل های مومن و مسلمان است یکبار دیگر رهنمودهای مقام معظم رهبری به عنوان محور و جلوه گاه وحدت همه آحاد جامعه و مسوولان نوعی بیدارباشی برای همگان بود که با درک شرایط حساس کنونی قول و فعل خود را یکسره در جهت وحدت امت اسلامی به کار بندند. مجلس شورای اسلامی تبیین رهبر معظم انقلاب از جوهره اصلی منازعه استکبار آمریکا و صهیونیسم با انقلاب اسلامی و منافع ملت را بسیار دقیق و آراسته و روشن می داند که مثل همیشه زنگارهای فریبنده دشمنان را از صحنه سیاست زدود که یکسره دنبال فشار و تهدید هستند؛ اما آهنگ دروغین مذاکره را برای بهبود وجهه بین المللی خود سر می دهند. جمله کوتاه و پرمغز ایشان در بحث تهدید راهگشای نسبت انقلاب اسلامی و استکبار در طول سالهای گذشته راه اصلی انقلاب را نشان داد که ما اهل مذاکره هستیم اما نه با آمریکا. ملت این ندای استوار را مبتنی بر حکمت و عزت می داند و با تبعیت از این اندیشه عمیق دشمنان استکباری را به ستوه خواهد آورد.

نمایندگان مجلس منظومه پرارزش رهنمودهای رهبر معظم انقلاب را در مقابله با دشمنان که در وحدت و همدلی قوا و همفکری آنان در یافتن راههای توسعه کشور و تبدیل تحریم های زورگویانه آنان به فرصت استقلال اقتصادی است ارج می نهد و همه عناصر صدیق انقلاب به معاضدت ملی و سیاست جذب حداکثری در میدان سیاست داخلی دعوت می نماید و از رهبر حکیم انقلاب که با سخنان خود بار دیگر صلابت و روشنگری امام خمینی (ره) را در اذهان متبادر نمودند سپاسگزاری می نماییم.

کد خبر 114487
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز