همشهری آنلاین: کریستیان اوونز (Christian Owens) انگلیسی نخستین بار در هفت سالگی رایانه دار شد؛ سه سال بعد او نخستین سیستم مکینتاش خود را خرید؛ سال 2008 اوونز 14 ساله شد و شرکت خودش - پایگاه اینترنتی باندل باکس - را افتتاح کرد

Brite Christian Owens

روزنامه اتریشی استاندارد گزارش داد، بر روی این پایگاه اینترنتی برنامه‌هایی برای سیستم عامل مکینتاش با قیمت پایین فروخته می‌شود.

اوونز با معامله‌ای که با مبتدیان دارد، می‌تواند این نرم افزارها را با قیمت پایین‌تری بخرد. قیمت این نرم افزارها حدود 400 دلار است، اما مشتری‌های اوونز می‌توانند چنین مجموعه‌ای را با قیمت زیر 100 دلار خریداری کنند. علاوه بر این جایزه هر یکصدمین خریدار، نرم افزارهای مجانی است.

تبلیغ دهان به دهان و این حقیقت که بخشی از درآمدهای این خرید و فروش صرف مقاصد خلاقانه می‌شود، مک باندل باکس (Mac Bundle Box) را به یک موفقیت تبدیل کرده است. اوونز ظرف دو سال موفق به کسب درآمد یک میلیون دلاری شده است.

 رویا

با این حال اوونز به این راضی نیست، به همین خاطر با Branchr به دنیای تبلیغات وارد شده است.

این سرویس، تبلیغات "پرداخت به ازای هر کلیک" را عرضه می‌کند و حدود 300 میلیون تبلیغ را در ماه به نمایش می‌گذارد. این تبلیغ بر روی حدود 17 هزار و 500 صفحه اینترنتی به نمایش در می‌آید و در iPhone نیز قابل رویت است. اوونز در سال اول موفق شد 800 هزار دلار را با کمک هشت کارمندش کسب کند که یکی از این کارمندان، مادرش است.

اوونز طرح های بزرگی دارد و می خواهد با Branchr یک میلیون پوند انگلیس درآمد داشته باشد.

راز او این است: هیچ فرمول جادویی در دنیای تجارت وجود ندارد، باید به شدت کار کرد، هدف و رویا داشت تا کاری عالی انجام داد

کد خبر 113868
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز