شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۸:۱۵
۰ نفر

گروه حوادث: زن و مرد رمال با آنکه 5 سال قبل از هم طلاق گرفته بودند اما همچنان نقشه کلاهبرداری‌هایشان را با همدستی یکدیگر به اجرا می‌گذاشتند

متهم-کلاهبرداری

این دو تبهکار به بهانه کف بینی وارد خانه‌ طعمه‌هایشان می‌شدند و با فریب آنها دست به سرقت می‌زدند.

دستگیری 2رمال

ظهر بیستم مرداد وقتی یکی از ساکنان یک مجتمع مسکونی در قاسم آباد مشهد با ماموران کلانتری تماس گرفت و از رفتارهای مشکوک یک زن و مرد که به بهانه کف بینی و رمالی وارد مجتمع شده بودند خبر داد، ماموران پلیس به سرعت به این محل رفتند و تحقیقات خود را درباره این تماس آغاز کردند.

صاحبخانه که زنی جوان بود با دیدن ماموران به آنها گفت: این زن و مرد به بهانه کف بینی و رمالی قدم به داخل آپارتمان من گذاشتند اما وقتی چند دقیقه‌ای گذشت از حرف‌ها و رفتارهای عجیبی که داشتند فهمیدم که کاسه‌ای زیر نیم کاسه است و ممکن است آنها نقشه شومی برای سرقت از خانه‌ام داشته باشند به همین دلیل به سرعت با پلیس تماس گرفتم و موضوع را اطلاع دادم.

ما تیغ‌زن بودیم

با دستگیری مرد و زن رمال که 2 تبعه خارجی 47 و 37ساله بودند ماموران به بازجویی از آنها پرداختند که در این بازجویی‌ها مرد میانسال با اعتراف به سرقت از طعمه‌های خود گفت: من و همسر سابقم به بهانه کف بینی، شکستن طلسم ازدواج، بخت‌گشایی، بستن زبان شوهر و مادر شوهر، دادن طلسم مهر و محبت وارد خــانــه‌های طعمه‌هایمان که اکثرا زنان جوان و ساده لوح بودند می‌شدیم و در آنجا با خواندن اورادی و دادن اشیایی که ادعا می‌کردیم طلسم هستند، طعمه هایمان را تیغ می‌زدیم یا آنکه از خانه آنها سرقت کرده و فرار می‌کردیم.

این مرد افزود: ما با آنکه خودمان هم می‌دانستیم که این طلسم‌ها و اوراد پشیزی نمی‌ارزد اما آنقدر به حرف‌های خودمان باور داشتیم که می‌توانستیم به راحتی به طعمه‌هایمان بقبولانیم که تمام چیزهایی که به اسم طلسم و ورد به آنها می‌دهیم واقعا زندگی آنها را دگرگون می‌کند.

دستگیری در سومین مورد

در ادامه بازجویی‌ها زن رمال نیز به ماموران گفت: من و همسرم با آنکه 5 سال است که از هم جدا شده‌ایم اما همچنان با هم دست به کلاهبرداری می‌زنیم و هر روز تعداد زیادی از زنان و دختران را به بهانه‌های مختلف فریب داده و آنها را سرکیسه می‌کنیم.

امروز هم ابتدا به خانه خانواده‌ای رفتیم که دختر جوان دم بختی داشتند و به بهانه دادن طلسم بخت گشایی از آنها مقدار زیادی پول گرفتیم. بعد از آن در دومین خانه هم به همین بهانه از زن جوانی که در آرزوی ازدواج بود پول گرفتیم اما در سومین مورد این زن به ما شک کرد و باعث شد که ما‌ گیربیفتیم.

کد خبر 113866

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز