همشهری‌آنلاین: یک شرکت چندملیتی آمریکایی ارائه دهنده سیستم‌های انرژی هوشمند، دستگاهی را توسعه داده است که امکان شارژ همزمان باتریهای تلفنهای همراه و پخش کننده‌های قابل حمل مختلف را فراهم می‌کند

MyGrid

به گزارش مهر، شرکت دوراسل دستگاهی با عنوان مای- گرید (myGrid) را توسعه داده است که از یک صفحه مغناطیسی سبک و باریک تشکیل شده است که کافیست روی آن تلفن همراه و یا پخش کننده قابل حمل را قرار داد و آن را شارژ کرد.

این متدی ساده است که می‌تواند تنها از طریق یک پریز برق به طور همزمان حداکثر چهار دستگاه قابل حمل را بدون نیاز به شارژر ویژه آن دستگاه شارژ کرد.

زمانی که یک دستگاه مثل تلفن همراه روی سطح این صفحه قرار می‌گیرد شارژ آغاز می‌شود و زمانی که شارژ باتری تمام شد دستگاه به طور خودکار شارژ را متوقف می‌کند.

صفحه مغناطیسی شارژ همزمان چند تلفن همراه و پخش کننده

این دستگاه دارای سرهای منطبق با اتصال شارژر دستگاه‌های قابل حمل است که به دستگاه سازگار با خود متصل می‌شود و به این ترتیب انرژی از صفحه اصلی به باتری دستگاه منتقل می‌شود.

پد این صفحه کاملا ایمن است و بنابراین بدون نگرانی از برق گرفتگی حتی در فاز شارژ نیز می توان به آن دست زد.

در داخل جعبه این دستگاه تقریبا تمام شکاف‌ها و سرهای شارژرهای دستگاههای مختلف موجود در بازار وجود دارد و بنابراین مای- گرید می‌تواند تمام دستگاههای سازگار با این سرها را شارژ کند.

براساس گزارش hwGadget، همچنین امکان خرید سر شارژرها به صورت تکی و جداگانه وجود دارد.

کد خبر 113533
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز