همشهری آنلاین: مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند گفت: به مناسبت هفته دولت عوارض گمرکی واردات خودرو به منطقه آزاد اروند از دوم شهریور ماه به مدت سی و چهار روز 50 درصد کاهش می‌یابد

واردات خودرو

به گزارش ایسنا از خوزستان، علی اصغر پرهیزکار افزود: در همین راستا تمامی خوردوهای وارداتی که از 2 شهریور ماه امسال تا پنجم مهرماه در بندر خرمشهر وارد می شوند از این تخفیف ویژه برخوردار خواهند شد.

 وی افزود: ین طرح با توجه به مصوبه هیئت مدیره این سازمان اجرا شده و تنها شامل خودروهایی است که در مدت زمان تعیین شده مدارک لازم را به گمرک منطقه آزاد اروند ارائه دهند.

پرهیزگار خاطر نشان کرد : طرح واردات خودرو به منطقه آزاد اروند از زمان آغاز با استقبال بسیار مناسبی از سوی مردم مواجه شد که با تصویب هیات مدیره این سازمان به مناسبت های مختلف تخفیف های ویژه عوارض گمرکی برای شهروندان اعمال شده است.

 مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند تصریح کرد: تخفیف 50 درصدی عوارض گمرکی واردات خودرو به منطقه آزاد اروند فرصتی مناسب برای شهروندان آبادانی و خرمشهری است که می توانند با استفاده از این امتیاز هزینه کمتری برای خرید خودرو های وارداتی و تردد در محدوده این منطقه پرداخت کند.

کد خبر 112943
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز