همشهری آنلاین: استاندار تهران از اقدام برخی شرکتهای آب معدنی برای ایجاد شایعه در جامعه در مورد آلوده بودن آب تهران خبر داد و افزود: به زودی این مافیای آب معدنی پایتخت معرفی می شود.

mineral water

سالم یا سرطان زا بودن هوایی که تنفس می کنیم، آبی که می نوشیم، برنجی که می خوریم و ... این روزها به  دغدغه اساسی بسیاری از ایرانی ها و به خصوص ساکنان پایتخت تبدیل شده است.

در این میان آن چیزی که بیش از هر اطلاع رسانی شفاف و دقیقی به چشم می آید تایید و تکذیب های مکرر از سوی افراد و نهادهای مسوول در مورد سلامت این محصولات است.

آلوده بودن آب تهران یکی از جدیدترین نمونه هاست که وزارت نیرو اصرار بر سالم بودنش دارد هرچند یافت آباد را منطقه سیاه اعلام می کند، وزیر بهداشت تاکید می کند که آب سالم است اما کودکان و زنان باردار از آب لوله کشی مصرف نکنند و کمیسیون بهداشت مجلس قرار است در موردش تحقیق کند.

حالا در یکی از تازه ترین اظهار نظرها، مرتضی تمدن استاندار تهران به خبرگزاری مهر گفته: «با وجود تمام اظهار نظرها بازهم اعلام می کنم آب تهران سالم است.» به گفته تمدن، به تازگی اسناد و اطلاعاتی از برخی شرکتهای بسته بندی آبهای معدنی به دست آمده که حاکی از اقدام آنها برای شایعه پراکنی و ایجاد اظطراب و ترس در بین شهروندان تهرانی در مورد آلودگی آب تهران است: « این شرکتها با شایعه پراکنی به دنبال عرضه و فروش بیشتر آبهای معدنی بسته بندی میان مردم بوده اند که بزودی اسامی آنها اعلام می شود.»

 

کد خبر 112411

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز