یکشنبه ۲۶ آذر ۱۳۸۵ - ۱۶:۱۵
۰ نفر

گروه سیاسی: همزمان با تحلیل کارشناسان داخلی و خارجی درباره میزان مشارکت بالای مردم در انتخابات 24 آذرماه ، موج تقدیر مسئولان کشوری و نهادها از حضور پرشور مردم در انتخابات ادامه دارد.

رئیس قوه قضائیه در جلسه مسئولان قضایی، برگزاری باشکوه انتخابات‌را  اثبات دوباره اعتماد و ایمان راسخ مردم به نظام اسلامی و قانون اساسی توصیف کرد و گفت: باید تمام مسئولان از این حضور باشکوه و آگاهانه قدردانی کنند؛  چرا که مردم با درک عمیق و آگاهی بالا در پای صندوقهای رای حاضر شدند.  آیت الله سیدمحمود هاشمی شاهرودی حضور مردم در این انتخابات را پرشور و بی نظیر خواند و افزود : در این شرایط حساس که دشمنان نظام به دنبال تبلیغات سوء علیه ایران بودند و هستند ، میزان مشارکت بالای مردم در انتخابات نشانگر شناخت آنان از شرایط و اعتماد به مسئولان نظام بود و باید بیش  از پیش به فکر این مردم و رفع نیازهای آنان بود.رئیس قوه قضائیه تجمیع انتخابات را به عنوان یک تجربه موفق سیاسی از سوی دولت و قابل تقدیر عنوان کرد و افزود : امیدواریم حضور مردم در انتخابات که در واقع یک جهاد ملی بود  منجر به خدمت‌رسانی بیشتر و بالا رفتن سطح خدمات به عموم مردم ایران شود.
سردار سرلشکر پاسدار  سیدیحیی صفوی هم که در جمع فرماندهان، مدیران و مسوولان نیروی هوایی سپاه سخن می‌گفت، اظهار داشت : مردم انقلابی ایران با حضور با شکوه و شعور، پایبندی خود را به آرمان‌های امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری نشان دادند و ضمن ناامید کردن دشمنان خود، قوت قلبی را برای دوستداران انقلاب اسلامی در جهان پدید آورد. سردار سرتیپ پاسدار مصطفی محمد نجار وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح هم در جمع معاونین این وزارتخانه طی سخنانی با اشاره به حضور حماسی مردم در انتخابات 24 آذر اظهار داشت :  این حضور خیره کننده ،‌بزرگترین سرمایه و پشتوانه نیروهای مسلح و مهمترین عامل بازدارندگی دشمنان است . بسیج دانشجویی دانشگاه‌های کشور هم با صدور بیانیه ای در قدردانی از حضور باشکوه مردم در انتخابات 24 آذر، این روز را یکی از روزهای به یادماندنی و تاریخی برای ملت سربلند، آگاه و خردمند ایران اسلامی دانست.
همچنین حزب مؤتلفه‌ اسلامی ،  مرکز رسیدگی به امور مساجد  و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور بیانیه هایی جداگانه  از حضور باشکوه مردم در انتخابات تقدیر کردند.
کد خبر 11212

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز