در پی شمارش آرای چهارمین دوره مجلس خبرگان رهبری و کسب رتبه اول آرای استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین هاشمی رفسنجانی با صدور بیانیه‌ای از آحاد ملت ایران به ویژه مردم استان تهران به خاطر حضورشان در انتخابات قدردانی کرد.

به گزارش ایسنا، متن این بیانیه بدین شرح است:

« بسم الله الرحمن الرحیم

با حمد و سپاس خداوند متعال، حضور گسترده مردم در حماسه بیست و چهارم آذرماه به جهانیان ثابت کرد که این ملت غیور در پیمودن راهی که امام خمینی (ره) آغازگر آن بود، استوار و پابرجاست و توطئه‌ها و تبلیغات زهرآگین دشمنان، تاثیری در ثبات و پایداری این ملت در راه صیانت از دستاورد‌های انقلاب اسلامی ندارد.

اینجانب با ارج نهادن به این اراده تحسین‌برانگیز که پرتوی از مفاهیم ارزشمند و متعالی اسلام عزیز را در خود دارد، از مراجع عظام، روحانیت عالیقدر، اندیشمندان، فرهیختگان، احزاب و گروه‌ها و آحاد ملت عزیز و آگاه کشور، به ویژه مردم غیور و فهیم استان تهران و خانواده معظم شهدا و ایثارگران که با حضور حماسی خود در انتخابات بار دیگر بر آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی ایران پای فشردند، تقدیر و تشکر می‌نمایم و معتقدم پیروز واقعی این انتخابات، در نهایت مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

این خدمتگزار ناچیز نمی‌توانم از عهده شکر نعمت بزرگ خداوند که از اعتماد مستمر ملت شایسته و عزیز ایران در دوران عمر سیاسی‌ام برخوردار بوده‌ام، برآیم؛ اعتماد متقابلی که حدود نیم قرن پیش در طی پیوند اسلامی، سیاسی و اجتماعی اینجانب با این ملت بزرگ آغاز شده و همواره ادامه داشته است.

این افتخار بزرگی برای یک طلبه است که در طول 28 سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در اکثریت قریب به اتفاق یازده انتخابات سراسری مجلس شورای اسلامی، مجلس خبرگان رهبری و ریاست‌جمهوری، رتبه اول را در کسب آرای ارزشمند مردم داشته باشد.

از خداوند مهربان خواستارم که در مهلت محدود بقیه عمرم بتوانم در کنار رهبر معظم انقلاب و با تکیه بر حمایت‌های ملت عزیز و بزرگوار ایران برای این انقلاب بی‌نظیر اسلامی و کشور و مردم بزرگ ایران خدمت شایسته‌ای انجام دهم و به خصوص در مجلس خبرگان رهبری بتوانم از عهده مسوولیت‌های مهم و حساس این نهاد مقدس برآیم.

در خاتمه از مسوولان و رسانه‌ها انتظار می‌رود در همه موارد به خصوص در اموری که مربوط به عمل و سرنوشت عمومی است، به گونه‌ای رفتار کنند که مردم اخبار صحیح را قبل از رسانه‌های بیگانه از رسانه‌های داخلی دریافت نمایند.

اکبر هاشمی رفسنجانی »

کد خبر 11288

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز