سه‌شنبه ۲۹ تیر ۱۳۸۹ - ۱۹:۲۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: براساس بیانیه هیئت داوران دومین جشنواره ارزیابی وب گاه‌های دولتی، شهرداری تهران، بانک ملی و رادیو اینترنتی ایران صدا جایزه ملی وب را به خود اختصاص دادند.

به گزارش واحد مرکزی خبر، دومین جشنواره ارزیابی وب گاه‌های دولتی امروز سه شنبه در سالن همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد.

براساس همین گزارش کمیته علمی جشنواره پس از ارزیابی ها و نظر هئیت داوران وب گاه‌های شهرداری تهران، شرکت پست جمهوری اسلامی ایران و دانشگاه علم و صنعت ایران را به ترتیب به عنوان رتبه های اول تا سوم بخش خدمات تعاملی سازمانی جشنواره اعلام کرد ، همچنین از نظر این کمیته در این بخش وب گاه دانشگاه صنعتی امیرکبیر قابل تقدیر شناخته شد.

کمیته علمی همچنین وب گاه های بانک ملی ایران ، شرکت ارتباطات سیار و بانک صنعت و معدن را به ترتیب به عنوان رتبه های اول تا سوم بخش خدمات تراکنش مالی جشنواره معرفی کرد. این کمیته در این بخش وب گاه کمیته امداد امام خمینی (ره) را قابل تقدیر شناخت.

کمیته علمی وب گاه های سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران (رادیو اینترنتی ایران صدا) ، پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران و سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی را به ترتیب به عنوان رتبه های اول تا سوم بخش خدمات اطلاع رسانی جشنواره اعلام کرد.

کمیته علمی در این بخش وب گاه شهرداری همدان (شهر الکترونیک همدان) قابل تقدیر شناخت.

در بخش ویژه وب گاه جامع، کمیته علمی با توجه به توجه شاخص های تعیین شده، هیچ وب گاهی را شایسته احراز جایزه ویژه این بخش ندانست و با توجه به نتیجه ارزیابی، صرفاً سه وب گاه شهرداری تهران، دانشگاه صنعتی امیرکبیر و شهرداری همدان (شهر الکترونیک همدان) را به عنوان وب گاه های قابل تقدیر در این بخش معرفی کرد.

در بخش ویژه امنیت وب گاه ها نیز کمیته علمی تنها وب گاه بانک ملی ایران را به عنوان رتبه اول امنیت وب گاه ها دومین جشنواره ارزیابی وب گاه های دولتی اعلام کرد و وب گاه بانک صنعت و معدن در این بخش قابل تقدیر شناخته شد.

در بخش ویژه پاسداشت خط و زبان فارسی کمیته علمی، با توجه به شاخص های تعیین شده هیچ وب گاهی را شایسته احراز جایزه در این بخش ندانست و با توجه به نتایج ارزیابی ، صرفاً سه وب گاه صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران (رادیو اینترنتی ایران صدا) ، وزارت امور اقتصاد و دارایی و وزارت تعاون را به عنوان وب گاه های قابل تقدیر در این بخش معرفی کرد.

کد خبر 112074

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز