همشهری‌آنلاین: مدیرکل روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست از برپایی 6 کارگاه تخصصی در زمان برپایی نمایشگاه بین المللی محیط زیست با محورهای زیست محیطی خبر داد.

به گزارش ایرنا، دکتر نوراله مرادی افزود: دهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست از دوم تا پنجم مرداد ماه امسال در محل دایمی نمایشگاه بین‌المللی تهران برپا می‌شود و همزمان با برپایی این نمایشگاه، این کارگاه های تخصصی برگزار می‌شود.

وی افزود: این کارگاه‌ها شامل رویکرد زیست بومی در مدیریت تالاب‌ها، منظره وجه نوین محیط زیست، آلودگی هوا و گرد و غبار، حفاظت و امداد و نجات پستانداران دریایی، مدیریت مواد زائد خطرناک در واحدهای صنعتی و آشنایی با قوانین و مقررات مواد زائد خطرناک واحدهای صنعتی است.

مرادی همچنین برپایی نشست‌های تخصصی با حضور معاونان ارشد سازمان حفاظت محیط زیست را از دیگر برنامه‌های این نمایشگاه اعلام کرد.

به گفته وی روز شمار دهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست نیز اعلام شده است که بر این اساس عناوینی همچون آموزش و پژوهش کلید حفظ محیط زیست و توسعه پایدار، صنعت و محیط زیست، حفاظت از عرصه‌های طبیعی و تنوع زیستی ایران با تکیه بر کار و همت و حفاظت و امداد و نجات پستانداران دریایی از جمله اسامی روزهای این نمایشگاه است. 

کد خبر 112038

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز