سه‌شنبه ۲۲ تیر ۱۳۸۹ - ۱۷:۳۸
۰ نفر

فرانکفورت: پلیس آلمان در یک ماموریت متفاوت توانست یک تمساح 3متری را در شهر فرانکفورت و در میان وحشت مردم به‌ دام بیندازد

یکی از اهالی پس از دیدن این تمساح وحشت‌زده با مرکز فوریت‌های پلیس تماس گرفت و ماموران را در جریان این موضوع قرار داد. ماموران پلیس با کمک نیروهای امدادی سرانجام توانستند پس از چند ساعت تلاش، این تمساح را در یک ساختمان به‌دام بیندازند.

این تمساح 170‌کیلوگرم وزن دارد و مسئولان پلیس می‌گویند از خانه صاحب خود فرار کرده است. چند وقت پیش هم پلیس آلمان در عملیاتی مشابه توانسته بود تمساح متعلق به یک سیرک را به‌دام بیندازد. صاحب این تمساح بازیگوش به‌زودی دادگاهی خواهد شد.

نخستین هتل مدرن بالای درخت!

هارادس: یک شرکت طراحی و معماری در سوئد در حال ساخت نخستین هتل بسیار مدرن جهان، بالای درخت‌های یک جنگل است! به گزارش دیلی‌میل، مهندسان این شرکت در حال انجام آخرین کارهای ساخت این هتل هستند که  قرار است تا 3‌روز دیگر در منطقه هارادس سوئد در 60‌کیلومتری مدار قطب‌شمال افتتاح شود.

این هتل با 4‌اتاق به صورت بسیار مدرن با استفاده از چوب و شیشه ساخته شده و امکانات رفاهی لازم مانند سامانه تهویه مطبوع دارد. طراحی هر کدام از این اتاق‌ها به صورت جداگانه انجام شده و مبلمان آنها با یکدیگر متفاوت است. مساحت هر کدام از اتاق‌های این هتل 15‌تا 30‌متر مربع است و مسافران ماجراجو باید برای هر شب اقامت در ارتفاع 4‌تا 6‌متری بالای درخت 555‌دلار پول پرداخت کنند.

اعلام بازنشستگی هشت پا

اوبرهاوزن:  پل، هشت‌پای معروف جام‌جهانی در حالی که خیلی‌ها هنوز از پیش‌بینی‌های درست او تعجب‌زده هستند عطای پیشگویی را به لقایش بخشید و اعلام بازنشستگی کرد! این هشت‌پا با پیش‌بینی درست نتایج رقابت‌های جام‌جهانی آفریقای جنوبی به‌ویژه نتیجه دیدار فینال حسابی مشهور شده است و خیلی‌ها برای دیدن حتی یک لحظه او سر و دست می‌شکنند.

سخنگوی آکواریومی که پل در شهر اوبرهاوزن آلمان در آن نگهداری می‌شود اعلام کرده‌ است که او دیگر  پیشگویی نخواهد کرد و پس از بازنشستگی ترجیح می‌دهد خود را با بازدیدکنندگان آکواریوم سرگرم  کند. 2‌تاجر اسپانیایی پس از قهرمانی  تیم  این کشور پیشنهادی 25‌هزار پوندی برای خرید این حیوان مشهور ارائه کردند که با پاسخ منفی مدیران آکواریوم مواجه شد.

 نگهداری از گاو برای تعطیلات!

برن: بسیاری از مردم سوئیس برای تعطیلات راهی مناطق ساحلی می‌شوند اما یک کشاورز این کشور طرح ویژه‌ای برای مردم این کشور برای گذراندن تعطیلات مطرح کرده است.مایکل ایسوز، به‌مسافران دوستدار طبیعت در مدت تعطیلات تابستانی گاوهایش را اجاره می‌دهد تا آنها در مدت اقامت‌شان در منطقه کوهستانی سوئیس با نگهداری از آنها زندگی جدیدی را تجربه کنند.

20‌گاو در مزرعه این کشاورز وجود دارند و او می‌گوید مردم تاکنون استقبال خوبی از طرح او کرده‌اند. مایکل‌ایسوز برای اینکه کار مشتری‌هایش را هم ساده کند یک سایت اینترنتی راه انداخته و مسافران می‌توانند پیش از سفر به‌وسیله آن، گاوها را رزرو کنند. این کشاورز در هنگام ورود مسافران آموزش‌های پایه را به آنها می‌دهد تا گاوهای بیچاره دچار مشکل نشوند!

کد خبر 111536

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز