مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۲۱ تیر ۱۳۸۹ - ۱۸:۱۳
۰ نفر

گروه شهری: سخنگوی شهرداری تهران گفت: سازمان‌ها و مراکز خدمات رسان شهرداری، در 2 روز گذشته و با وجود اعلام تعطیلی، فعالیت خدماتی خود به شهروندان را ادامه دادند.

سید محمد هادی ایازی با بیان این مطلب اظهار داشت: در ایام تعطیل تا پایان روز یکشنبه 20 تیر، 16 هزار و 161 تماس در سامانه 137 شهرداری تهران به ثبت رسید و مناطق شهرداری تهران 9 هزار و 640 مورد ماموریت، بنا به درخواست شهروندان به انجام رساندند. وی افزود: همچنین روز گذشته با ثبت 3 هزار و 274 پیام از سوی شهروندان، رتبه اول را درمیان روزهای اخیر به‌خود اختصاص داد.

ایازی همچنین به فعالیت حوزه خدمات شهری نیز اشاره کرد و ادامه داد: تمامی میادین میوه و تره بار شهرداری تهران نیز در روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه، به فعالیت خود در شهر ادامه دادند به‌گونه‌ای که براساس برآورد اعلام شده یک میلیون تا یک میلیون و 200 هزار نفر از شهروندان طی این روزها به میادین میوه و تره‌بار مراجعه کرده‌اند.

همچنین فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند نیز در این مدت به خدمات‌رسانی به مردم مشغول بودند.ایازی افزود: طی روزهای تعطیل گذشته تا امروز، 23 میلیون کیلوگرم زباله نیز از شهر تهران جمع‌آوری شده است.

سخنگوی شهرداری تهران از دفاتر خدمات الکترونیک به‌عنوان یکی دیگر از بخش‌های خدمت‌رسان شهرداری تهران در این دو روز یاد کرد و گفت: به‌استثنای روز شنبه که تعطیل رسمی در تقویم کشور بوده است، تمامی 68 دفتر خدمات الکترونیک شهر تهران در روزهای یکشنبه و دوشنبه فعالیت خود را دنبال کرده و به شهروندان خدمات ارائه داده‌اند.

ایازی به آمادگی بوستان‌های شهر برای پذیرایی از شهروندان در این ایام اشاره کرد و از 4بوستان ملت، آزادگان،  نهج البلاغه و حضرت ابراهیم(ع) به‌عنوان بوستان‌هایی که پذیرای بیشترین شهروندان بودند یاد کرد و ادامه داد: بالغ بر 600 سامانه نشاط نیز در این ایام در بوستان‌های محلی تهران برپا بود.

وی همچنین با تاکید بر اینکه سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران نیز از جمله مراکز خدماتی بدون وقفه است اظهار داشت: از پنجشنبه گذشته 17 تیر تا پایان روز یکشنبه 20 تیرماه، 405 مورد آتش سوزی و 89 حادثه گوناگون دیگر در شهر تهران رخ داد که طی آن 4 هزار و 291 آتش‌نشان با استفاده از هزار و 431 دستگاه خودروی ایمنی و آتش‌نشانی و 286 ساعت عملیات، 196 شهروند گرفتار در حوادث را نجات دادند.

سخنگوی شهرداری تهران در بخش دیگری از سخنانش به آغاز عملیات اجرایی خط جدید اتوبوس تندرو در بزرگراه شهید چمران طی چند روز تعطیلی اخیر اشاره کرد و گفت: در این مرحله عملیات عمرانی محور شمالی خط 4 اتوبوس تندرو به‌طول 13 کیلومتر از مسیر جنوب به شمال بزرگراه شهید چمران آغاز شده و به سرعت ادامه دارد و پس از اتمام این مسیر، بلافاصله عملیات عمرانی مسیر شمال به جنوب این بزرگراه شروع می‌شود.

کد خبر 111469

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز